۰
plusresetminus
چه کسی متضرر خواهد شد؟

آیا بازهم شهرداری شیراز درگیر پروسه شهردار جدید می شود؟!

تاریخ انتشارجمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۴
درحالیکه زمزمه هایی مبنی بر تغییر در رأس شهرداری شیراز به گوش می رسد و احتمال حضور فرد دیگری به جای حیدراسکندرپور درکسوت شهردار شیراز وجود دارد, لزوم توجه به چند نکته خالی از لطف نخواهد بود
آیا بازهم شهرداری شیراز درگیر پروسه شهردار جدید می شود؟!
پایگاه خبری تحلیلی حافظ // صدای مردم

درحالیکه زمزمه هایی مبنی بر تغییر در رأس شهرداری شیراز به گوش می رسد و احتمال حضور فرد دیگری به جای حیدراسکندرپور درکسوت شهردار شیراز وجود دارد, لزوم توجه به چند نکته خالی از لطف نخواهد بود:::

 اگر اسکندرپور از شهرداری برود, همانند ابتدای کار شورای جدید, می بایست وقت زیادی را صرف یافتن گزینه ای جهت تصدی این منصب نمایند و طبیعتا علاوه بر هدررفت وقت, کارها در شهرداری کلانشهری چون شیراز معطل خواهد ماند.

معضل دیگری که درصورت تعویض شهردار شیراز وجود دارد این است که آیا گزینه جایگزین توان, تخصص و تجربه گرداندن شهری بزرگ چون شیراز با جمعیتی نزدیک به دو میلیوندنفر را دارد؟! 

که اگر این جایگزینی بیش از آنکه برحسب توانایی و شایستگی باشد, براساس باند و حزب باشد, بعید نیست که شاهد کارهایی آزمون و خطایی و در ادامه انتصاب هایی از خویشان و هم حزبان در بدنه شهرداری شیراز باشیم.

در نهایت و درهرصورت اگر حیدر اسکندرپور از شهرداری شیراز جداشود, حال آنکه جایگزین وی هرکه باشد, شاهد اتلاف وقت و سرمایه شهر شیراز و مردم آن خواهیم بود.

::: شما نیز می توانید اخبار، مطالب، انتقادات، پیشنهادات و نظرات خود را از طرق زیر برای ما جهت انعکاس در پایگاه خبری تحلیلی و کانال ارسال نمایید:::

تلگرام و واتساپ: 09366328557
ایمیل: hafezkhabarfars@gmail.com
کد مطلب : ۱۹۵۹۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما