۰
plusresetminus
رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز:

طرح جامع اطفاء حریق شیراز تصویب شد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۳
طرح جامع اطفا حریق شیراز ارجاع شده از کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورا در جلسه صحن علنی با سیزده رای موافق اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، طرح جامع مطالعاتی اطفا حریق تصویب شد.
طرح جامع اطفاء حریق شیراز تصویب شد
به گزارش حافظ خبر، طرح جامع اطفا حریق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز  با هدف پیش بینی مسیر بلندت مدت این سازمان، توسط شورای اسلامی شهر شیراز به تصویب رسید.

 تهيه و تدوین طرح جامع اطفا حریق با همکاری دانشگاه شیراز  با توجه به رشد و گسترش فضای شهری، نیاز های ایمنی شهر شیراز، راهکار های توسعه آن و سیر پیشرفت و ارتقا امکانات مورد نیاز برای داشتن شهری ایمن با برنامه ریزی کوتاه، میان و بلند مدت تعيين شده است.

 این برنامه تحقیقاتی برای اولین بار در کشور توسط سازمان آتش‌نشانی شهرداری شیراز با همکاری دانشگاه شیراز  تدوین و به عنوان نقشه راه سازمان آتش‌نشانی همه باید ها و نباید ها، الزامات این سازمان و خطرات و تهدید های شهری و روش های اجرایی در آن گنجانده شده است. 

در جزئیات طرح جامع اطفا حریق نیازهای شهری از جمله افزایش ایستگاه های عملیاتی، گسترش شبکه هیدرانت‌ شهری، شناسایی مناطق پر خطر و تهدید های بافت تاریخی، روش های اطفایی بافت ها و محلات خاص و همچنین نیازهای سازمانی همچون: تجهیزات و ماشین‌آلات، افزایش نیروی انسانی مطرح و راهکارهای رفع مشکلات موجود بیان شده است. 


 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۰۴۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما