۰
plusresetminus
محمد تقی تذروی نائب رئیس شورا :

تشکیل جلسات بررسی مشکلات مناطق یازده گانه شهرداری شهر شیراز

تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۹
تشکیل ماهیانه جلسات بررسی مشکلات مناطق یازده گانه شهرداری شهر شیراز برنامه ریزی شد.
تشکیل جلسات بررسی مشکلات مناطق یازده گانه شهرداری شهر شیراز
در این جلسه اعضای کمیته مرکزی شوراهای اسلامی محلات شهر شیراز  محمد تقی تذروی نائب رئیس شورا،  خواست خدایی عضو هئیت رئیسه شورا و نائب رییس کمیته مرکزی، حسینی و  سلطانی عضو کمیته مرکزی شوراها،  اسکندری عضو و ناظر  شورا در منطقه ۱۰،  معصومی شهردار و معاونین  منطقه ۱۰ شهرداری و حسن نوروزی مسئول اجرایی کمیته مرکزی شوراها و با حضور اعضای شوراهای محلات و شهرک های محدوده برگزار شد.

درابتدای این جلسه ، تذروی رئیس کمیته مرکزی شورا گزارشی در خصوص برنامه های انجام شده اعلام و گفت: برنامه زمان بندی جلسات بررسی و موارد مشکلات عمرانی، خدمات شهری و فرهنگی و ورزشی مناطق یازده گانه شهرداری برنامه ریزی شده و بصورت ماهیانه تشکیل شود.

وی افزود: هرهفته از یکی از محله ها و شهرکها توسط شهردار منطقه و ناظر شورا و با حضور اعضای رابطین مناطق و شورای اسلامی محله و شهرک مربوطه بازدید به عمل می آید.

در ادامه جلسه معصومی اقدامات و فعالیت های انجام گرفته در سال ۱۴۰۰ در سطح منطقه را  بصورت تصویری طی گزارشی ارائه کرد .
همچنین سلطانی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورا در خصوص  فرهنگسرا، سرای محله و مساجد، حسینه ها و برگزاری کلاسهای فرهنگی ورزشی توضیحاتی داد و گفت: برنامه ریزی کرده ایم که در همه نقاط شهر بتوانیم بر اساس توان و بودجه ی که داریم فرهنگسرا یا سرای محله راه اندازی کنیم.
 در ادامه این جلسه حسینی رئیس کمیسیون محرومیت زدایی و حاشیه نشینی، در خصوص محله ها و شهرکهای محروم منطقه مطالبی را بیان داشت و اظهار کرد: آماده همکاری و رفع محرومیت زدایی در این مناطق هستیم.
  اسکندری نیز در ادامه با اراده گزارشی از پیگیری ها و کارهای انجام گرفته که در سطح منطقه، گفت:امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۱ معضل ترافیکی گویم مرتفع شود. 
وی افرود: هر هفته در روز های دوشنبه آماده جوابگویی شوراهای محلات و رابطین منطقه هستیم. 
سپس اعضای شوراهای منطقه در خصوص محله ها و شهرک های خود در خصوص مسائل عمرانی، خدمات شهری، فرهنگی و ورزشی و معضلات و مشکلاتی که برای ساکنین خصوصاً تردد در منطقه گویم ایجاد شده را بازگو کردند و خواستار رفع این مشکلات شدند.
در پایان توسط شهرداری منطقه ۱۰ از اعضای شوراهای اسلامی محله ها و شهرکهای محدوده منطقه که در سال گذشته فعالیت و همکاری داشتند تجلیل به عمل آوردند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۲۶۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما