۰
plusresetminus

برگزاری شب شعر بهار انقلاب در سپیدان

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۴
هنر باید در دست افراد شایسته و به همه معنا هنرمند واقعی باشد تا بتواند جامعه را در مسیر واقعی و الهی هدایت نماید.
برگزاری شب شعر بهار انقلاب در سپیدان
برگزاری شب شعر بهار انقلاب در سپیدان
به گزارش حافظ خبر؛ شب شعر بهار انقلاب در شهرستان سپیدان برگزار شد.
حجت‌الاسلام سید عبدالرحمن موسوی انور، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی سپیدان در این آیین هنر را ابزاری مهم در شناساندن،  نهادینه کردن و انتقال فرهنگ جامعه دانست و گفت: امام رحمت الله علیه و مقام معظم رهبری خود از شاعران برجسته و هنرمند بزرگ هستند.
امام جمعه سپیدان افزود: هنر باید در دست افراد شایسته و به همه معنا هنرمند واقعی باشد تا بتواند جامعه را در مسیر واقعی و الهی هدایت نماید.
سید ابراهیم حسینی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سپیدان نیز گفت: ابزار هنری، مهم‌ترین ابزار برای انتقال فرهنگ جامعه هستند؛ چرا که دارای اثرگذاری بیشتر، ماندگاری و جذابیت ویژ‌ه‌ای را دارند.
وی افزود: هر فرهنگی که در قالب هنر به جامعه منتقل گردد، می‌تواند تأثیرات ماندگارتری داشته باشد.
حسینی شعر را از جلوه‌های مهم هنری دانست که دارای توان نفوذ و اثرگذاری بالایی در جامعه است. زبان شعر، زبانی گویا، شیرین و تأثیر فراوانی دارد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سپیدان توجه ویژه به فرهنگ و آرمان‌های انقلاب اسلامی را از رسالت‌های مهم دستگاه‌های فرهنگی دانست و ادامه داد: امروز پس از 42 سال از انقلاب، باید از مرحله تبیین آرمان‌های انقلاب گذشته باشیم و به انتقال آرمان‌ها به جهان بیندیشیم. هرچند کارهایی شده است، اما کارهایی بسنده نیست.
این برنامه با حضور حسن همتی، فرماندار و برخی از مردم و مسئولان برگزار و در پایان از شاعران حاضر تجلیل شد.
 
کد مطلب : ۲۳۱۲۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما