۰
plusresetminus

ایستگاه پایانی خط تحریری نماز در آباده

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۲
بیش از 60 اثر به دبیرخانه جشنواره خط تحریری نماز فرستاده شد که 3 اثر از مریم قهاری و شیدا شادمانی از فسا و محیا فراوانی از استهبان توانستند جایگاه‌های نخست تا سوم این جشنواره را بدست آورند.
هادی فرخی
هادی فرخی
به گزارش حافظ خبر؛ هادی فرخی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده از دریافت بیش از 60 اثر هنری با موضوع نماز در جشنواره خط تحریری خبر داد.
هادی فرخی گفت: نماز سرچشمه زلال پاکی‌ها و مهربانی‌هاست. یادگاری پربها از پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد (ص) که صراط مستقیم و طریق رسیدن به کمال در آن نهفته است.
دبیر شورای فرهنگ عمومی آباده انگیزه برگزاری جشنواره خط تحریری نماز را آشنایی بیشتر نوجوانان با فلسفه نماز با زبان هنر دانست و افزود: هنر، حس عاشقانه‌ای است که به سادگی همه مردم آن را می‌فهمند و هنرمند، با آفرینش یک اثر هنری می‌تواند همه آن چه را که می‌خواهد به دیگران بفهماند.
یادآور می‌شود بیش از 60 اثر به دبیرخانه جشنواره خط تحریری نماز فرستاده شد که 3 اثر از مریم قهاری و شیدا شادمانی از فسا و محیا فراوانی از استهبان توانستند جایگاه‌های نخست تا سوم این جشنواره را بدست آورند.
جشنواره خط تحریر نماز با همکاری دبیرخانه شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آباده و آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی آیینه آباده برگزار شد.
 
 
 
کد مطلب : ۲۳۱۹۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما