۰
plusresetminus

پایان نمایشگاه گروهی خوشنویسی و نقاشی در مرودشت

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۵
هنرجویان کودک، نوجوان و جوان باید بتوانند با رویکردی آزادانه و با نگرشی دیگرگونه از جهان درون و برون، به دور از محدودیت‌ها، ذهن خود را در فضا، رنگ، بافت، کمپوزیسون نقاشی به کار گیرند تا بیننده نیز نگاهی دیگرگون به فضای نهفته درونی نقاشی داشته باشد.
پایان نمایشگاه گروهی خوشنویسی و نقاشی در مرودشت
پایان نمایشگاه گروهی خوشنویسی و نقاشی در مرودشت
 به گزارش حافظ خبر؛ نخستین نمایشگاه گروهی خوشنویسی، نقاشی و طراحی برخی از هنرجویان اسماعیل حبیبی و فاطمه رستگارنیا، از اساتید آموزشگاه آزاد هنرهای تجسمی حبیبی مرودشت با همکاری انجمن‌های هنرهای تجسمی و خوشنویسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرودشت در نگارخانه مهر این اداره برگزار شد.
فاطمه رستگارنیا، مسئول انجمن هنرهای تجسمی مرودشت در این باره گفت: هنرجویان کودک، نوجوان و جوان باید بتوانند با رویکردی آزادانه و با نگرشی دیگرگونه از جهان درون و برون، به دور از محدودیت‌ها، ذهن خود را در فضا، رنگ، بافت، کمپوزیسون نقاشی به کار گیرند تا بیننده نیز نگاهی دیگرگون به فضای نهفته درونی نقاشی داشته باشد.
وی افزود: در این نمایشگاه خلاقیت و جسارت کودکان با بهره‌گیری از رنگ‌ها بر روی سفیدی بوم به تصویر کشیده شده است.
گفتنی است در این نمایشگاه 100 تابلوی نقاشی با تکنیک رنگ روغن، مداد رنگ، پاستل و سیاه قلم در زمینه‌های طبیعت و پورتره و 50 تابلو خوشنویسی در تکنیک‌های نستعلیق و شکسته با قلم و خودکار از30 بهمن تا 7 اسفند 99 پذیرای دوستداران هنر بود.
 
کد مطلب : ۲۳۲۳۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما