۰
plusresetminus
فرمانده سپاه فجر:

پیگیری امور ایثارگران در راس برنامه مسئولان باید قرار گیرد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۱
سردار بوعلی گفت: امروز یکی از رسالت های مهم مسئولان دیدار با ایثارگران و پیگیری امور و مشکلات ایشان است و این مهم باید در راس برنامه ها قرار بگیرد.
سردار یدالله بوعلی
سردار یدالله بوعلی
به گزارش حافظ خبر، سردار یداله بوعلی و حجت الاسلام محمودی زاده به همراه جمعی از مسئولان سپاه فجر ضمن حضور در بیمارستان جنت شیراز با جمعی از جانبازان دفاع مقدس دیدار کردند.
سردار بوعلی در این دیدار با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و پاسداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: دفاع مقدس دورانی سرشار از حماسه و عرصه ای برای نمایش اوج ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام بود و جانبازان و ایثارگران ستارگان و حماسه آفرینان این دوران پرافتخار هستند‌.
وی با بیان اینکه اقتدار و سربلندی ایران اسلامی مرهون شهدا و ایثارگران است،بیان کرد: برای شناخت و درک حقیقت دفاع مقدس باید سیره زندگی شهدا را بشناسیم و پای صحبت ایثارگران و آزادگان بنشینیم چون این ها تاریخ زنده آن حماسه آفرینی ها هستند.
فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اهمیت رسیدگی به امور خانواده شهدا و ایثارگران، افزود: امروز یکی از رسالت های مهم مسئولان دیدار با ایثارگران و پیگیری امور و مشکلات آنان است و این مهم باید در راس برنامه ها قرار بگیرد.
سردار بوعلی با تاکید بر ضرورت ثبت حقایق دفاع مقدس و محفوظ نگهداشتن آن برای نسل های آینده کشور،عنوان کرد: هنرمندان، اصحاب رسانه و اهالی فرهنگ  ثبت خاطره ها و تولید آثار فاخر هنری از تجربیات جانبازان و ایثارگران را همواره مد نظر قرار دهند.
 در پایان این دیدار جمعی از جانبازان دفاع مقدس ضمن دیدار حضوری با فرمانده سپاه فجر به بیان مشکلات و درخواست های خود پرداختند.
ما را در واتساپ دنبال کنید: https://chat.whatsapp.com/L8u9s2fZKaIG9Uxy02GNUo
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۳۷۰۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما