۰
plusresetminus
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:

تشکل‌های دانشجویی، دانشگاه‌ها را از نظر روحی و معنوی تغذیه کنند

مولف : محمدمهدی اسدزاده
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۴
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: تشکل‌های دانشجویی، دانشگاه‌ها و مجموعه‌های دانشجویی را از لحاظ روحی و معنوی تغذیه کنند.
سعید یوسفی
سعید یوسفی
به گزارش حافظ خبر؛ سعید یوسفی امروز در دوره توانمندسازی علمدار ویژه مسئولان دفاتر و حوزه های بسیج دانشجویی استان فارس اظهار داشت: تشکل های دانشجویی، دانشگاه ها و مجموعه های دانشجویی را از لحاظ روحی و معنوی تغذیه کنند.
وی با بیان اینکه هدف تحقیق و آموزش باید تولید علم باشد افزود: فقر علمی، فقر صنعتی را به دنبال دارد.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، یکی از عوامل اصلی تحول دانشگاه ها و حرکت  به سمت دانشگاه اسلامی را ایجاد جوشش و تغییر از درون توسط دانشجویان برشمرد و تصریح کرد: بسیج دانشجویی و دانشجویان بسیجی در این راستا رسالتی تاریخی و نقشی جدی دارند.
یوسفی با بیان اینکه توان علمی ورود به عرصه های مختلف، توانمندی در انجام چرخه کامل حل مسئله و گستره مأموریتی در سطوح مختلف جغرافیایی از  ویژگی های منحصر به فرد بسیج دانشجویی است اضافه کرد: با توجه به تنوع رشته های دانشگاهی، بسیج دانشجویی می تواند در عرصه های موردنیاز جامعه ورود کند که عرصه های اقتصادی، معیشتی، سیاسی، حقوقی، فرهنگی، تربیتی، فنی، مهندسی، بهداشت و درمان، هنر، ادبیات و... برخی از آنها است.
وی بیان داشت: بهره مندی بسیج دانشجویی از ظرفیت بدنه متخصص در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری که علاقمند و مستعد ورود در حیطه حل علمی مسائل جامعه است، توان علمی این تشکل را دوچندان می کند.
گفتنی است مأموریت های بسیج دانشجویی، خلاقیت در فرهنگ، مخاطب شناسی، مدیریت در تشکیلات، مدیریت زمان، مسئله محوری و اعتلای بسیج، شاخصه های کار جهادی، جریان شناسی سیاسی روز، کارگاه تجربه نگاری و مسئله شناسی از جمله مباحث کلاس ها و کارگاه های دوره توانمندسازی علمدار بود.
 
مولف : محمدمهدی اسدزاده
کد مطلب : ۲۳۸۷۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما