۰
plusresetminus
نیروی انتظامی استان فارس:

منهدم شدن باند قاچاق سلاح در فارس

تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۷
فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی و دستگیری اعضای یک باند قاچاق سلاح توسط پلیس فارس در شهرستان کازرون خبر داد.
قاچاق اسلحه
قاچاق اسلحه
به گزارش حافظ خبر؛ سردار رهام‌بخش حبیبی‌،  فرمانده انتظامی فارس گفت: در اجرای طرح مبارزه با سلاح‌ و مهمات غیرمجاز در فارس، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری پلیس شهرستان کازرون‌ با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند اعضای یک باند معروف به علی بلژیکی با یک سواری پژو پارس تعدادی اسلحه قاچاق را از استان‌های غربی بارگیری و قصد ورود آن به شیراز دارند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
حبیبی بیان کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محور "کوه‌چنار-کازرون" اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی سواری پژو را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده و سرنشین بدون توجه اقدام به فرار کردند.
فرمانده انتظامی فارس گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند سواری پژو را توقیف و در بازرسی از آن ۹ قبضه سلاح کمری و ۱۶ خشاب مربوطه که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاسازی شده بود کشف کنند.
حبیبی ‌با بیان اینکه در این خصوص راننده و سرنشین پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا اصلاع از فعالیت افرادی که آرامش مردم را برهم می‌زنند بلافاصله موضوع را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۳۹۵۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما