۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

آمادگی شهرداری شیراز در برگزاری مراسم های ملی ، مذهبی

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۶
سرپرست اداره کل حوزه شهردار و شورای اسلامی شهر شیراز از آمادگی و برنامه ریزی شهرداری شیراز در برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان، روز ملی استکبارستیزی خبر داد.
آمادگی شهرداری شیراز در برگزاری مراسم های ملی ، مذهبی
 به گزارش حافظ خبر، سعید زارع سرپرست اداره کل حوزه شهرداری و شورای اسلامی در جلسه هماهنگی برگزاری بزرگداشت یوم الله 13 آبان گفت: 13 آبان در تاریخ انقلاب اسلامی یکی از مقاطع مهم و حساس است که باید نمود و جلوه ویژه‌ای داشته باشد. 

وی که در جلسه برنامه ریزی ستاد برگزاری یوم الله ۱۳ آبان که در اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز ترتیب یافته بود افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی است و فریاد مرگ بر آمریکای ملت آزاده ایران، تبدیل به الگویی برای همه ملت‌های مظلوم و آزاده دنیا شده است. 

زارع همچنین گفت: روز ملی مبارزه با استکبار، تنها مربوط به دانش آموزان و دانشجویان نیست و باید تمام اقشار جامعه نسبت به برگزاری باشکوه آن احساس مسئولیت کنند. 

وی با اشاره به احساس مسئولیت شهرداری در مناسبت ها ومسئولیت های مذهبی و ملی، بیان کرد: به منظور اطلاع رسانی و آگاهی دهی به شهروندان شیرازی، تبلیغات گسترده شهری و محیطی با موضوع 13 آبان ماه روز ملی استکبارستیزی در سطح مناطق شهرداری شیراز انجام خواهد شد. 

رضا جاویدی سرپرست اداره کل حوزه شهردار و شورای اسلامی شهر شیراز، تصریح کرد: روز پنجشنبه 13 آبان ماه با رعایت پروتکلهای بهداشتی برنامه های متنوعی اجرا خواهد شد که می توان به برپایی نمایشگاه مفهومی با موضوع استکبارستیزی در فضاهای حاشیه ای مجاور محل مراسم به همت شهرداری شیراز اشاره کرد. 

سرپرست اداره کل حوزه شهرداری و شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت و تاثیرگذاری فضای مجازی و رسانه ها عنوان کرد: امروزه رسانه‌ها، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بهترین ظرفیت برای ترویج روحیه انقلابی‌گری و استکبارستیزی است. 

وی با اشاره به اهمیت یوم الله ۱۳ آبان در کلام امام خمینی (ره) که به عنوان انقلاب دوم تعبیر شده است، گفت: آمریکا در طول عمر پرفروغ انقلاب اسلامی جنایت ها و عداوت های بسیاری را همچون وضع تحریم های ظالمانه، ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی، ناامن کردن منطقه و ... انجام داده است، از این رو برگزاری هر چه باشکوه‌تر یوم الله ۱۳ آبان تداعی کننده نهضت مبارزه با استکبار جهانی است.

رضا جاویدی ادامه داد: شهرداری شیراز به عنوان نهادی که رویکردی اجتماعی - فرهنگی دارد، در مسیر زنده نگهداشتن مناسبت های ملی - مذهبی نقش ویژه ای ایفا می کند. 
وی از برنامه ریزی گسترده ادارات ارتباطات حوزه های مختلف شهرداری شیراز برای پاسداشت و گرامیداشت هر چه باشکوه تر یوم الله ۱۳ آبان خبر داد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۰۳۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما