۰
plusresetminus
اداره کل آموزش و پرورش فارس:

آشنایی250هزار دانش آموز فارسی با گلستان سعدی

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۳
معاون آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه سالانه ۲۵۰ هزار دانش آموز فارسی با گلستان سعدی آشنا می‌شوند، گفت: بروز کرونا منجر به یک زیست بوم جدید در آموزش و پرورش شد و بر مبنای این زیست بوم آموزش ابتدایی استان محتواهای خود را روزامد سازی کرده است.
آشنایی250هزار دانش آموز فارسی با گلستان سعدی
به گزارش حافظ خبر، محمد فیاض‌پور در آیین استانی آغاز هفتمین سال اجرای طرح گلستان خوانی در مدارس فارس و رونمایی از نرم افزار گلستان خوانی ویژه دانش آموزان ابتدایی گفت: تولید برنامه اندروید گلستان خوانی بر مبنای سازگاری با زیست بوم جدید بوده است که ویژه دانش آموزان چهارم تا ششم ابتدایی است و این برنامه که به راحتی قابل نصب بر روی گوشی‌های همراه اندروید است در آینده نیز تقویت و به روزرسانی خواهد شد.
 
معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش فارس، بیان کرد: این نرم افزار دارای حجم بسیار پایینی است که خوانش صحیح حکایات گلستان بدون نیاز به اینترنت از ویژگی‌های اصلی این نرم افزار است و بر مبنای سند تحول بنیادین، تقویت مهارتهای اجتماعی، رفتاری و زندگی از اهداف اصلی دوره ابتدایی است.
 
وی افزود: برنامه گلستان خوانی را باید در رده برنامه‌های موفق ابتکاری استانی بر مبنای سند تحول بنیادین به شمار می‌رود که توانسته است سالانه ۹ هزار معلم و ۲۵۰ هزار دانش آموز را با خود درگیر و همراه کند.
 
فیاض‌پور ادامه داد: خوانش درست گلستان، توجه به مفاخر ادبی کشور، تقویت اعتماد به نفس در کنار تقویت فن بیان دانش آموزان از اهداف اصلی طرح گلستان خوانی است.
 
در پایان این مراسم از نرم افزار اندروید گلستان خوانی ویژه دانش آموزان ابتدایی نیز رونمایی شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۰۳۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما