۰
plusresetminus
به مناسبت آغاز هفته سواد آموزی:

کلاس درس سوادآموزی که در شیراز بمباران شد

تاریخ انتشارجمعه ۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۴
معاون سواد آموزی آموزش و پرورش فارس گفت: در ۲۹ بهمن ماه ۱۳۶۵ کلاس سواد آموزی شهر شیراز در منطقه ده پیاله توسط رژیم بعثی عراق بمباران می‌شود که در این حادثه ۲۱ سوادآموز و چهار کودک خردسال به درجه شهادت نائل می شوند و آموزشیار کلاس خانم ذوالقدر به افتخار جانبازی می‌رسند .
کلاس درس سوادآموزی که در شیراز بمباران شد
به گزارش حافظ خبر،  بهزاد نوروزی چگینی در مراسم غبارروبی و گلباران قبور مطهر شهدای سواد آموزی شهر شیراز ضمن اشاره به ارزش‌های اصیل در فرهنگ ایرانی و اسلامی ملت ایران گفت: شهادت یکی از آن ارزش‌های اصیل است که در قیاس با سایر مقوله ها دارای یک معنای فوق العاده معنوی می باشد و شهداء دارای مقام و منزلت ویژه‌ای در منظر ملت ایران هستند .
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس گفت: شیراز تنها شهر در کل کشور است که در دوره دفاع مقدس و در جریان حمله دمنشانه رژیم بعثی عراق کلاس سواد آموزی آن بمباران شده است .
نوروزی چگینی افزود: در بیست و نهم بهمن ماه سال ۱۳۶۵ کلاس سواد آموزی در منطقه ده پیاله شیراز بمباران شده که طی آن ۲۱ نفر سواد آموز و چهار کودک خردسال بی‌گناه به فیض شهادت نائل آمده‌اند و سرکار خانم ذوالقدر آموزشیار محترم کلاس مذکور مفتخر به کسب درجه جانبازی میشوند .
وی گفت :امروزه مشکلات و آسیب‌هایی گریبانگیر کشور شده و بعضاً بداخلاقی هایی را در سطح جامعه مشاهده می کنیم که بازگشت به سیره و روش شهدا و الگو قرار دادن روش و منش آنها راهگشا و حلال این مشکلات و برطرف کننده و مرتفع سازنده آسیب‌ها و بداخلاقی هاست .
در پایان این مراسم از خانواده سه تن از شهدای سواد آموزی شهر شیراز تجلیل شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۴۳۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما