۰
plusresetminus
شورای شهر شیراز:

ارزیابی سرعت عمل و عملکرد آتش نشانان شیرازی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۹
در بازدید شبانه رییس کمیسیون سلامت ،محیط زیست وخدمات شهری شورای شهر با حضور سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری از سطح شهر طی تماسی با مرکز آتش نشانی شیراز و اعلام حریق ،سرعت‌عمل، نحوه برخورد نیروها با حوادث و عملکرد و تجهیزات آتش‌نشانی مورد ارزیابی قرار گرفت.
ارزیابی سرعت عمل و عملکرد آتش نشانان شیرازی
به گزارش حافظ خبر، نیروهای آتش نشان ایستگاه اعزامی شماره 12 در کمتر از 3 دقیقه در محل حادثه حضور پیدا کردند و در آنجا مورد تقدیر عضو شورای اسلامی شهر قرار گرفتند.

عضو و ناظر شورا در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در حاشیه این حضور اظهارداشت: یکی از اصول بنیادی در مدیریت بحران ، مکان‌گزینی اصولی ایستگاه‌ها و سطح بالای آمادگی نیروهای آتش‌نشانی در شرایط بحرانی است و ایستگاه‌های آتش‌نشانی ازجمله مراکز مهم و حیاتی خدمات‌رسانی هستند که نقش مهمی در تأمین ایمنی دارند.

مسعود زارعی بیان کرد: اگر توانایی یک آتش‌نشان در سطح استاندارد و متناسب با وظایف این شغل باشد، می‌تواند در حین ماموریت‌های واگذارشده، به بهترین شکل و در کمترین زمان ممکن، وظایف مهم و حیاتی خود را انجام دهند.

وی تصریح کرد: هدف از این اقدام ارزیابی عملکرد رئیس و کارکنان آتش‌نشانی شهرداری شیراز، برآورد تجهیزات، افزایش آمادگی جهت واکنش در شرایط اضطراری و ارزیابی و سنجش آمادگی جسمانی و سطح آموزش نیروها بوده است.

در پایان عضو و ناظر شورا در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز و سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری از ایستگاه 12 بازدید و طی تماس تلفنی از مدیریت و زحمات و تلاش محمدهادی قانع رییس سازمان آتش نشانی و نیروهای متعهد و شجاع سازمان قدردانی کردند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۱۱۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما