۰
plusresetminus
مدیریت آموزش و پرورش کازرون:

کسب مقام دوم شطرنج مسابقات مدارس فارس توسط پسران دانش آموز کازرون

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۰
دانش آموزان کازرونی مقام دوم تیمی مسابقات شطرنج متوسطه اول پسران فارس را کسب کردند. 
کسب مقام دوم شطرنج مسابقات مدارس فارس توسط پسران دانش آموز کازرون
به گزارش حافظ خبر، به نقل روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، مسابقات شطرنج دانش آموزان پسر متوسطه اول فارس، در سایت lichess.org و بصورت آنلاین تحت دروبین در محیط Zoom برگزار شد.
 این مسابقات با حضور 4 تیم قدرتمند از نواحی شیراز و 6 تیم از دیگر شهرستان های فارس، در 9 دور به روش سوئیسی انفرادی تیمی، با زمان 10 دقیقه و پاداش 3 ثانیه برگزار شد. 
در پایان این مسابقات دانش آموزان کازرونی با ارائه بازی های درخشان و با وجودی که با مشکلات قطع برق و اینترنت نیز مواجه شدند، موفق شدند مقام دوم تیمی استان را کسب کرده و نیز 3 بازیکن تیم کازرون به نام های رضا خجسته، امیرعلی طراوت پور و امیرحسین خیّر به مرحله نهایی مسابقات، جهت انتخاب تیم منتخب استان فارس برای اعزام به مسابقات کشوری راه یافتند.  
گفتنی است مراحل آماده سازی این دانش آموزان برای شرکت در مسابقات، به صورت فشرده، با همکاری هیات شطرنج کازرون صورت گرفت، که همیشه تعامل بسیار خوبی با آموزش و پرورش در برگزاری مسابقات مدارس و آماده سازی تیم های دانش آموزی دارد. 
اسامی تیم دانش آموزان شطرنج متوسطه اول پسران کازرون: 
رضا خجسته، امیررضا قائم پور، امیرسام قاسمی و امیرعلی طراوت پور (از دبیرستان شهید باهنر) و امیرحسین خیّر (دبیرستان علم و ادب)
مربی: سیدغلامرضا اشرفی
سرپرست: عبدالناصر مهبودی

کانال اخبار آموزش و پرورش کازرون در سروش 
http://sapp.ir/apkazeroon

وب سایت رسمی آموزش و پرورش کازرون 
http://kazeroon-fars.medu.ir
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۱۸۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما