۰
plusresetminus
ناظر شورای اسلامی شهردر شهرداری منطقه دو:

بزودی تمام معابر سطح منطقه دو اصلاح هندسی و ایمن می شود

تاریخ انتشاردوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۳
مهدی نصیری، عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در شهرداری منطقه دو به همراه  معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز ، فرمانده پلیس راهور شیراز، غلامرضا شهریاری، شهردار منطقه دو شیراز، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی، معاونین وکارشناسان شهرداری منطقه دو،ویاوران شورا و معتمدین محلات از برخی ازمعابر بازدید و از نزدیک مشکلات مردم بویژه مسایل ترافیکی را برسی کردند.
بزودی تمام معابر سطح منطقه دو اصلاح هندسی و ایمن می شود
به گزارش حافظ خبر، ناظر شورای شهر شیراز در شهرداری منطقه دو با بیان اینکه درپی راه اندازی هفتگی میز خدمت ازسوی مجموعه شهرداری منطقه دودرمساجد همواره در کنار  و خدمتگزار مردم بوده ایم ، بیان کرد: به اتفاق شهردار منطقه و دیگر معاونین شهرداری هر هفته در یکی از مساجد محل حاضر و به صورت رودررومشکلات مردم را رسیدگی می کنیم و من نیز به عنوان عضو شورا تلاش دارم تا آنجا که قانون اجازه دهد مشکلات مردم را رفع نمایم و این روند در هفته های اتی نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بنا به درخواست مردم امروز با حضور مسوولین مرتبط با حوزه ترافیک شهری بازدیدی از نقاط حادثه خیز در سطح منطقه داشتیم که انشالله این مشکلات بزودی مرتفع خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه  دغدغه اصلی سازمان های متولّی امر ترافیک ارائه راه کارهای ایمنی ترافیک است، گفت: ایمنی راه و رفع نقاط حادثه خیز منطقه در دستور کار قرار گرفته و با همکاری سازمانها و نهادهای مربوطه تمام مسیرها و معابر منطقه ایمن می شود.

وی افزود: یکی از مشکلات منطقه اصلاح هندسی معابر است که از این رو با همکاری همه عوامل معابر منطقه ایمن می گردد تا تلفات ناشی از تصادفات به حداقل برسد.

در این بازدید که مدیر عامل ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز حضور داشت مقرر شد تا با افزایش تعداد اتوبوس ها مشکلات حمل ونقل مردم نیز کاهش پیدا کند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۲۸۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما