۰
plusresetminus
معاون شهردار شیراز:

در بحث فضا سازی شهری باید به صورت هوشمندانه عمل کنیم

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۷
معاون شهردار شیراز تاکید کرد: در بحث فضاسازی شهری باید خوب، هوشمندانه و منطقی رینگ مرکزی شهر و به ویژه اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع) را پوشش دهیم تا شاهد تاثیرگذاری بالای فضاسازی شهری در افکار عمومی باشیم.
در بحث فضا سازی شهری باید به صورت هوشمندانه عمل کنیم
به گزارش حافظ خبر، مصطفی مشفقیان یکشنبه ۲۱ آذر در نشست هماهنگی فضاسازی شهری در مناسبت‌های فرهنگی پیش رو شامل دهه فاطمیه، حماسه ۹ دی و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: در شهرداری شیراز رویکرد ایجاد مدیریت واحد فرهنگی را در پیش گرفته‌ایم و سپس با توجه به تشکیل شورای هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی در سطح استان فارس، مدیریت واحد فرهنگی در سطح استان رقم می خورد. این رویکرد در جلوگیری از اتلاف سرمایه موثر خواهد بود. 
 
وی اضافه کرد: معاونت پژوهش و اثرسنجی در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز ایجاد شده است و درخواست‌های مردمی برای مراسم‌های مختلف در این حوزه تخصصی بررسی می‌شود تا شاهد یکپارچگی در انجام اقدامات باشیم. 
 
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز ادامه داد: تمام امکانات شهرداری شیراز برای کمک به موکب‌های مردمی در سازمان فرهنگی تجمیع شده است و حوزه‌های مختلف درخواست‌های گروه‌های جهادی و مردمی را به این حوزه منتقل می‌دهند تا اقدامات با انسجام و هماهنگی بیشتری انجام شود. 
 
مشفقیان ضمن اشاره به لزوم فضاسازی شهری پیش از آغاز مناسبت‌ها گفت: ستاد مرکزی فضاسازی شهری در سازمان فرهنگی ایجاد شده و به صورت منسجم اقدام به تهیه و تولید اقلام مورد نیاز در مناسبت‌های مختلف پیش رو می کند تا شاهد عدالت توزیعی و انسجام در فضاسازی شهری باشیم. 
 
وی ادامه داد: ضروری است در سه مناسبت پیش رو شامل دهه فاطمیه، یوم‌الله ۹ دی و سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی فضای شهری به صورت شایسته‌ای آماده سازی شود. 
 
معاون فرهنگی شهردار شیراز تاکید کرد: پیش از آغاز دهه فاطمیه برنامه ریزی‌ها انجام شود تا فضاسازی شهری در شب نخست دهه فاطمیه آماده باشد و تا پیش از رسیدن مناسبت سطح شهر در وضعیت مطلوبی از این نظر قرار بگیرد.
 
مشفقیان در خصوص استفاده از سایر ظرفیت‌ها برای فضاسازی شهری هم گفت: برای استفاده از ظرفیت بالای اتوبوسرانی و تاکسیرانی، پوستر و استیکر تهیه شده است.
 
معاون شهرداری شیراز با اشاره به لزوم همکاری با گروه‌های مردمی گفت: مسئولین ارتباطات حوزه‌های مختلف، گروه‌های مردمی و موکب‌ها را برای جانمایی مناسب حمایت و هدایت کنند تا تاثیرگذارترین مکان برای فعالیت آنها انتخاب شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۳۶۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما