۰
plusresetminus
آموزش و پرورش استان فارس:

انتصاب مشاورین مدیرکل آموزش و پرورش فارس در حوزه اسناد بالادستی و امور جوانان

تاریخ انتشارشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۶
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: به دنبال تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در سایه اجرای درست و هدفمند سندتحول بنیادین هستیم.
انتصاب مشاورین مدیرکل آموزش و پرورش فارس در حوزه اسناد بالادستی و امور جوانان
به گزارش حافظ خبر، محمد خلیل عسکری در آیین معارفه مشاورین مدیرکل آموزش و پرورش فارس در حوزه  اسناد بالادستی و امور جوانان گفت: باید با ایجاد گفتمان "ما می توانیم" در سایه مدیریت جهادی کارها را آنچنان که درخور و شایسته استان پهناور و متمدن فارس است پیش ببریم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: باید چتراندیشه و معرفتیمان را آنقدر وسیع کنیم که همه سلایق و جناح های فکری در سایه این چتر قرار بگیرند تا با یک همدلی صادقانه تحول آفرین ظاهر شویم.
عسکری گفت: در قانون اجازه فعالیت 14 ساعته فرهنگیان بازنشسته پیش بینی شده است که بر همین اساس ما سعی خواهیم کرد از تجربیات و اندیشه های بزرگان و بازنشستگان بهره بگیریم تا این تجربیات سکویی برای پیشرفت های بعدی باشد.
وی گفت: برش استانی نقشه مهندسی کشور را به همراه سند تحول بنیادین در اولویت کارهایمان قرار خواهیم داد و به این منظور کارگروه های تخصصی و هیاتهای اندیشه ورز استانی تشکیل خواهد شد.
عسکری با بیان اینکه در اجرای امور  باید نقدپذیر و مشورت پذیر باشیم گفت: باید از انرژی و ظرفیت جوانان به خوبی بهره گرفت تا در آینده شاهد وجود و حضور افرادی باتجربه در میدانهای مدیریتی باشیم.
 در پایان این مراسم آقایان صمد طوبایی و مرتضی کریمی به ترتیب به عنوان مشاورین مدیرکل در حوزه اسناد بالادستی و امورجوانان منصوب شدند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۴۷۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما