۰
plusresetminus
دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس:

اختتامیه نخستین رویداد شتاب فضای مجازی و کسب و کارهای هنر

تاریخ انتشارشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۷
نخستین رویداد شتاب فضای مجازی و کسب و کارهای هنری توسط مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر فاضل فرهیخته برگزار شد.
اختتامیه نخستین رویداد شتاب فضای مجازی و کسب و کارهای هنر
به گزارش حافظ، اختتامیه نخستین رویداد شتاب فضای مجازی و کسب و کارهای هنری  به منظور یافت و عملی سازی ایده های برتر جهت رونق کسب و کارهای هنری در فضای مجازی در سه محور نقش هنر در توسعه و رونق اقتصادی ، نرم افزار های مرتبط با کسب و کارهای هنری و فضای مجازی واقتصاد هنر به صورت مجازی و حضوری در محل مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر فاضل فریخته برگزار شد.
در ابتدای مراسم اختتامیه این رویداد سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر فاضل فرهیخته ضمن اشاره به اهمیت کسب و کارهای هنری و توسعه آن و نیز روشهای نوین راه اندازی کسب و کارهای هنری به تبیین علل و عوامل برگزاری این رویداد پرداخت.
در ادامه  احمد رجبی؛ رئیس اداره حمایت از فعالیت های پژوهشی و فناوری واحد استانی فارس نیز با بیان اینکه راه اندازی کسب و کارهای خلاق در عرصه هنر از اهمیتی ویژه برخوردار است به ذکر مهمترین دلایل برگزاری رویدادهای شتاب و خدمات ارائه شده به حائزین ایده های برتر پرداخت. 
 وی ارائه خدمات مشاوره ای به صاحبان ایده جهت راه اندازی کسب و کار ، ایجاد تسهیلات لازم در گرفتن مجوز های تجاری سازی ایده ، استقرار در مرکز نوآوری و برقراری ارتباط بین ایده پرداز و سرمایه داران را از مهم ترین امتیازات این رویداد برشمرد.
بنابراین گزارش، داوری این رویداد را دو داور تخصصی در حوزه مدیریت کسب و کار و اقتصاد هنر برعهده داشتند که از مجموع 40 ایده ارسال شده به دبیرخانه این رویداد 5 ایده از دانشجویان سعید طاوسی( با عنوان ایده سامانه جامع و یکپارچه خدمات هنری)، مرجان کیوان پور( با عنوان ایده احیاء حفظ و گسترش کاشی هفت رنگ مکتب شیراز در معماری داخلی و خارجی) ، محمد مهدی رودکی (با عنوان ایده مستند سازی تاریخ تصویری ایران در قالب فایل وکتور) ، حجت سعادت طلب( با عنوان ایده وب سایت آموزشی استودیو خلاق) و سید حمید رضا سادات( با عنوان ایده تلویزیون لیدوما) انتخاب و به مدت پنج ساعت با هم  به رقابت پرداختند.
 از این پنج ایده، سه ایده برتر با عناوین " مستند سازی تاریخ تصویری ایران در قالب فایل وکتور"، " احیا، حفظ و گسترش کاشی هفت رنگ مکتب شیراز در معماری داخلی و خارجی" و "  تلویزیون اینترنتی لیدوما" به عنوان ایده های برتر انتخاب شدند.
در پایان از صاحبان ایده ها تجلیل و برای آغاز فعالیت های آنها راهنمایهای لازم ارائه شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۴۸۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما