۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

پایش خدمات بیمارستان امام حسن عسکری(ع) زرقان با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۶
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز به همراه معاون بهداشت دانشگاه با حضور در بخش های مختلف بیمارستان امام حسن عسکری(ع) زرقان، فرآیندهای ارائه خدمت در این مرکز درمان را ارزیابی کرد.
پایش خدمات بیمارستان امام حسن عسکری(ع) زرقان با حضور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز
به گزارش حافظ خبر، سید وحید حسینی سرپرست دانشگاه در ادامه حضور در شهرستان زرقان و بازدید از مجموعه سلامت این شهرستان، در بیمارستان امام حسن عسکری(ع) حضور یافت.

سرپرست دانشگاه در این بازدید با حضور در بخش های اورژانس، اتاق عمل، رادیولوژی و اطفال این بیمارستان ۳۲ تخت خوابی، بر نحوه خدمت رسانی در این مرکز درمانی نظارت کرده و با کارکنان و بیماران نیز دیدار و گفت و گو کرد.

 سید وحید حسینی در ادامه در گفت و گو با مسوولان بیمارستان، در جریان اولویت ها و نیازمندی های آنان در زمینه توسعه امکانات بیمارستان قرار گرفت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز شهرستان زرقان را از جمله شهرستان های توانمند استان در زمینه جلب خیرین حوزه سلامت دانست و با بیان اهمیت نیازسنجی کارشناسانه در حوزه سلامت، توجه به این موضوع را راهکار مهم جلب حمایت خیرین عنوان کرد.
 
حضور در بخش در حال تجهیز مراقبت های ویژه قلب و عروق در این بیمارستان، از دیگر بخش های این بازدید بود.

بیمارستان امام حسن عسکری(ع) زرقان با ۳۲ تخت مصوب و ۲۷ تخت فعال، پذیرای بیماران این شهرستان است.

عباس رضائیان زاده معاون بهداشت دانشگاه، «ابوذر پاریزی» سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه، «علیرضا شریعتی» سرپرست شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام حسن عسکری(ع) زرقان، در این بازدید «سید وحید حسینی» سرپرست دانشگاه را همراهی می کردند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۵۲۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما