۰
plusresetminus
عضو شورای شهر شیراز:

بی توجهی مدیران شهری به شهرک سعدی شیراز

تاریخ انتشارشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۹
افسانه خواست خدایی عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شهرک سعدی در سایه بی توجهی مدیران شهری قرار گرفته است.
بی توجهی مدیران شهری به شهرک سعدی شیراز
به گزارش حافظ خبر، افسانه خواست خدایی در حاشیه جلسه با دفاتر تسهیلگری شهرک سعدی، به منظور بررسی و پیگیری مشکلات این محدوده، از برخی محلات این شهرک بازدید کرد.
عضو کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی، درمانی و تفریحی در شهرک سعدی خاطرنشان کرد: محله های این شهرک به ویژه محله برافتاب از امکانات اولیه و مطلوب خدمات شهری بی بهره و محروم اند و مدیران شهری نسبت به این امر بی توجه هستند.
خواست خدایی تعدد معتادین و توزیع کنندگان موادمخدر، تعداد زیاد اتباع بیگانه در این منطقه را ازعوامل مهم تعدد آسیبهای اجتماعی در جوانان و بانوان در این محدوده برشمرد و بر کنترل و ساماندهی این وضعیت تاکید کرد.
نایب رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر شیراز گفت: تعطیلی فرهنگسرای کاظمیه و عدم امکان استفاده مردم از این مرکز فرهنگی آموزشی از دیگر مشکلات حوزه فرهنگی این منطقه است.
عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر شیراز بهسازی روکش آسفالت در برخی محله های این شهرک را ضروری دانست و افزود: وضعیت نامناسب برخی کوچه ها به گونه ای است که تردد خودروهای امدادرسان ازقبیل آتش نشانی و آمبولانسها در این محدوده بسیار دشوار است و مانع ارائه خدمات به موقع و مطلوب نیروهای امدادی به همشهریان می شود.
خواست خدایی با بیان اینکه شناسایی و حمایت از ظرفیتهای اشتغالزایی در مناطق کم برخوردار ضروری است، ادامه داد: بهره گیری از این ظرفیتها، علاوه بر ایجاد منبع درآمد ثابت برای خانواده، می تواند در کنترل آسیبهای اجتماعی نیز موثر باشد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۷۶۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما