۰
plusresetminus
عضو شورای شهر شیراز:

رفع مشکلات شیراز و شهرستان ها با ارائه راه حل های مناسب

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۵
رییس شورای اسلامی شهرستان شیراز در جمع نمایندگان مردم ، مسئولین شهرستان شیراز و خبرنگاران بیان کرد: مشکلاتی در شهرستان ها و روستا های شیراز وجود دارد و فرماندار شیراز برای حل این مشکلات باید راهکارهای مفیدی ارائه دهد.
رفع مشکلات شیراز و شهرستان ها با ارائه راه حل های مناسب
به گزارش حافظ خبر، محمد تقی تذروی در این نشست گفت: روستاییان و شهرستان های شیراز اکنون با مشکلات زیادی روبرو هستند از جمله نبود امکانات امدادی مانند ایستگاه آتش نشانی، پایگاه اورژانس و..، وضعیت نامناسب جاده ها، نداشتن وسیله حمل و نقل عمومی و... که باید برای برطرف کردن آن ها هر چه سریع تر اقدام کرد.
وی افزود: ما اعضای شورای شهر شیراز به عنوان نمایندگان و خادمین مردم در تلاشیم تا مشکلات و موانع شهری شهروندان را در حد مناسبی برطرف کنیم و در این راه از فرمانداری شیراز در خواست کمک داریم تا در این مسیر ما را همراهی دهد.
تذروی به نداشتن ایستگاه آتش نشانی در مجموعه قره باغ اشاره کرد و عنوان کرد:  با توجه به اعلام آمادگی خیرین این منطقه از فرماندار شیرازدر خواست میکنیم هزینه راه اندازی یک استگاه آتش نشانی را اعلام کند تا بتوانیم از نماینده مجلس یاری بطلبیم چرا که داشتن ایستگاه آتش نشانی و پایگاه اورژانس در هر روستا و شهرستان ضروری است.

وی یکی دیگر از مشکلات مردم قره باغ را مسیر رفت وآمد اعلام کرد و گفت: کارشناسان مربوطه گفتند برای ورود اتوبوسرانی به این مناطق  تا زمانی که زیر ساخت های جاده این منطقه استاندارد سازی نشود این کار انجام پذیر نیست ، پس باید اقدامات لازم برای رفع این معضل انجام شود. 
 رئیس شورای اسلامی شهرستان شیراز با ابراز ناراحتی بیان کرد: چرا باید مردم چند منطقه را از امکاناتی پیش پا افتاده مثل داشتن یک خط اتوبوس برای رفع مشکلات رفت و آمد؛ محروم کرد؟ و ما  از فرماندار شیراز برای رفع نیاز های واجب و حیاتی شهروندان  تقاضای مساعدت های لازم و فوری را داریم 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۸۲۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما