۰
plusresetminus
بسیج سازندگی استان فارس:

مجمع جهادگران فارس راهبر، انسجام بخش و صیانت گر گروههای جهادی

تاریخ انتشاريکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۱
جلسه ای با حضور اعضای منتخب سومین دوره مجمع جهادی استان و مدیران معاونت های مختلف برگزار و بسیج سازندگی به مهمترین برنامه های پیش رو جهت انسجام بخشی به گروه های جهادی پرداخت.
مجمع جهادگران فارس راهبر، انسجام بخش و صیانت گر گروههای جهادی
به گزارش حافظ خبر، اسماعیل قزل سفلی در این جلسه بیان داشت: رسالت اصلی مجمع راهبری و صیانت گری از گروه های جهادی است و باید به دنبال شبکه سازی و وصل کردن گروه های جهادی به یکدیگر باشند. اعضای مجمع تلاش کنند که گروه های جهادی مانند یک شبکه منسجم با هم ارتباط داشته باشند و همدیگر را پیدا کنند.

مسئول بسیج سازندگی استان فارس احصاء و نیاز سنجی آموزشب و توانمند سازی گروه های جهادی را از دیگر برنامه های مجمع خواند و گفت: علاوه بر شبکه سازی باید به مساله سیاست گذاری، آموزش و توانمند سازی گروه های جهادی نیز توجه شود اگر مجمع سوم این دو کار را به خوبی انجام دهند مطمئنا رسالت خود را انجام داده اند.
وی با اشاره به لزوم و اهمیت وجود گروه های اندیشه ورز در سازمان ها، نهاد ها و تشکل ها افزود: یک هیئت اندیشه ورز باید در کنار مجمع باشد. ما از مجمع جهادی کار اجرایی نمیخواهیم اینجا جمعی است که اقدامات فکری می کنند و بر اساس نیاز سنجی هایی که انجام می دهند هدف گذاری لازم برای حرکت های جهادی در سطح استان را انجام می دهند.

جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر فارس بیان کرد: تخصصی شدن کار جهادگران و گروه های جهادی یکی از دغدغه های مهم است و در بزنگاه ها و رخدادها این گروه های جهادی متخصص بسیار می توانند راهگشا باشند لذا مجمع در تخصصی کردن گروه های جهادی باید کمک کنند و برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

قزل سفلی گفت: انتظار می رود مجمع به چارچوب فعالیتی خود آشنا شود و بر اساس آن اقدام کند و بداند که به چه کاری باید بپردازد و از اقدامات خود گزارش گیری نماید و تصمیم گیری ها و برنامه های لازم برای ادامه کار را داشته باشد.

طبق انتخابات برگزار شده آقایان سجاد شریفی از کازرون، اصغر قاسمی از شیراز، رضا خسروی از شهر بوانات، حسین محمدی از نورآباد و حمید رضا فارسی از فراشبند، مسلم حزباوی از شهر شیراز و سید اکبر کاظمی از شهر ارسنجان به عنوان اعضاء سومین دوره مجمع جهادی انتخاب شده بودند و بعد از برگزاری اولین جلسه با حضور اعضا، آقای اصغر قاسمی به عنوان رئیس مجمع و حمیدرضا فارسی به عنوان نایب رئیس معرفی شدند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۸۶۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما