۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

تمهیدات شهرداری شیراز برای ترافیک ایام نوروز

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۰
جلسه شورای ترافیک شهر شیراز با طرح موضوعات مختلف از جمله ترافیک شهر در ایام نوروز برگزار شد.
تمهیدات شهرداری شیراز برای ترافیک ایام نوروز
به گزارش حافظ خبر، جلسه شورای ترافیک شهر شیراز با حضور دکتر محمدیان یزدی مدیرکل دفتر حمل و نقل ترافیک وزارت کشور، نمایندگانی از استانداری فارس و شورای ترافیک استان، پلیس راهور و جمعی از مدیران شهرداری شیراز برگزار شد.

مسائل ترافیکی شهر شیراز در ایام نوروز پیش رو از موضوعات مهم این جلسه بود، سید احسان اصنافی، شهردار شیراز در این خصوص گفت: تلاش داریم با درنظر گرفتن کلیه ابعاد و جبنه های مختلف، آماده پذیرایی و استقبال مطلوب از مسافران و گردشگران در ایام نوروز باشیم.

وی ادامه داد: یکی از نکات مهمی که در ایام نوروز برای آن برنامه ریزی داریم، ترافیک شهر شیراز است  که برای ساماندهی و بهبود عبور و مرور برای تعدادی از معابر سطح شهر باید طرح های ویژه ای را عملیاتی کنیم.

شهردار شیراز در توضیح محدودیت های ترافیکی شهر شیراز در نوروز 1401 تصریح کرد: اطراف مکان های شلوغ و پربازدید همچون حافظیه، سعدیه، دروازه قرآن و حرم مطهر شاهچراغ(ع) و مسیرهای پر تردد شهر نیاز به یکطرفه کردن، مسدودسازی و نصب تابلوهای راهنمایی است که این مهم  در دستورکار شورای ترافیک شهر شیراز است و مصوباتی نیز در این خصوص داشتیم.

وی با اشاره به اینکه باید محدودیت ها به مردم اطلاع رسانی شود، اظهار داشت: برای مسیرهایی که یکطرفه شده و یا مسدود می شوند، باید مسیرهایی جایگزین در نظر گرفت تا مشکلی برای دسترسی به مناطق و مکان های مختلف و عبور و مرور وسایل نقلیه رخ ندهد.

 اصنافی همچنین گفت: در اعمال محدودیت های ترافیکی در شهر نباید دید به گونه ای باشد که مردم را مجبور به تخلف کرده و به تخلف عادت دهیم.

وی در این جلسه بر ایمنی و ایمن سازی مسیرها و معابر تاکید ویژه کرد.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۹۲۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما