۰
plusresetminus
آموزش و پرورش استان فارس:

نگاه آموزش و پرورش استان به اسکان های نوروزی نگاهی خدماتی است

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۵
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت:نگاه ما به ستاد اسکان نوروزی نگاه خدماتی و رفاهی است و به هیچ عنوان نگاه درآمدی به مساله نداریم چون اعتقاد داریم اگر اولیا به خوبی تکریم شوند این مساله خودش را در بهبود روند تعلیم و تربیت نشان خواهد داد.
نگاه آموزش و پرورش استان به اسکان های نوروزی نگاهی خدماتی است
به گزارش حافظ خبر،  محمدخلیل عسکری در جلسه ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش فارس گفت:همه ادارات در رابطه با ستاد اسکان نوروزی پای کار بیایند و آموزش و پرورش را یاری دهند تا خدمات خوبی در اختیار زائران و مسافران نوروزی گذاشته شود.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: نگاه ما به ستاد اسکان نوروزی نگاه خدماتی و رفاهی است و به هیچ عنوان نگاه درآمدی به مساله نداریم چون اعتقاد داریم اگر اولیا به خوبی تکریم شوند این مساله خودش را در بهبود روند تعلیم و تربیت نشان خواهد داد.

عسکری ادامه داد: به هیچ وجه نباید نگاه ما در ارایه مسایل خدماتی تبعیض آمیز باشد و باید با یک رویکرد عدالت محور به ارایه خدمات بپردازیم.
وی عنوان کرد: از برکات بیماری کرونا نهادینه شدن بهداشت فردی بود و امیدواریم با رعایت پروتکل ها امسال بتوانیم میزبان خوبی برای مسافران عزیز باشیم.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: بخش عمده کار ما در ستاد اسکان نوروزی باید به صورت اینترنتی خدمات رسانی شود تا مردم نیز در این مساله معطل و سردرگم نشوند.
عسکری بیان کرد: مدارسی که قرار است به عنوان کمپ مطالعاتی عمل کنند باید از لیست ستاد اسکان خارج شود تا دانش آموزان کنکوری نیز از این مساله آسیب نبینند.
وی افزود: باید پیش بینی دقیقی از آسیب ها و مشکلاتی که می تواند برای مسافرین نوروزی بوجود بیاید انجام شود تا طعم مسافرت به کام هیچ خانواده ای تلخ شود.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس پیشنهاد داد: برای تکریم دانش آموزان، امسال علاوه بر فرهنگیان به دانش آموزان نیز در بحث اسکان نوروزی تخفیف داده شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۹۵۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما