۰
plusresetminus
نمایشگاه های بین المللی فارس:

برترین فعالان هنرصنعت اصیل و کهن ایرانی در شیراز

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۰
هجدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف استان فارس با حضور جمعی از مسئولین ملی و استانی و برترین بافندگان و تولیدکنندگان فرش دستباف کشور عصر روز یکشنبه مورخ 15 اسفند 1400 در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس شروع به کار کرد.
برترین فعالان هنرصنعت اصیل و کهن ایرانی در شیراز
به گزارش حافظ خبر، مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی فارس در آیین گشایش و شروع به کار رسمی این نمایشگاه ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه گفت: فرش دستباف ایرانی به عنوان یکی از بهترین صنایع دستی ایران، به جهانیان معرفی شده است و جایگاه مهمی در صادرات و اقتصاد ایران در بازارهای بین المللی دارد و در این میان فرش فارس نیز با توجه به ویژگی های شاخص و متمایز خود در ذهن علاقمندان به این هنر نقش بسته و در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد.
علی فرهادی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه کمک به پیشرفت و معرفی هرچه بهتر این هنر صنعت اصیل و کهن ایرانی است و تلاش شده با ایجاد زمینه مناسب برای تبادل تجربیات، رفع موانع و مشکلات و ارتباط مستقیم تولید کنندگان و بازار مصرف، حمایت های عملی از کارآفرینی، تولید و صادرات این صنعت انجام پذیرد.

فرهادی عنوان کرد: این نمایشگاه در سالن حافظ به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع و با حضور ۵7 شرکت کننده از سراسر نقاط کشور از جمله فارس،  تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی، یزد،  قم، گلستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، کرمان و کردستان برگزار می گردد.
مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی فارس با اعلام اینکه انواع فرش دستباف، گلیم، گبه، جاجیم و تابلو فرش در این نمایشگاه ارائه می شود گفت: در راستای صیانت از سلامت بازدیدکنندگان و اجرای طرح هوشمند مدیریت بیماری کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی بازدید از این نمایشگاه ها فقط با دریافت نوبت بازدید رایگان از وبسایت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس امکان پذیر می باشد و سامانه نوبت دهی نمایشگاه بین المللی فارس با استعلام کد ملی افراد از سامانه وزارت بهداشت، مانع صدور بلیت برای افرادی که واکسن نزده اند می شود.

وی همچنین خبر داد: همزمان با این نمایشگاه از روز دوشنبه 16 اسفند ماه نمایشگاه تخصصی بانک، بیمه ، بورس و فرصت های سرمایه گذاری و نمایشگاه تخصصی صنایع دستی، سفره هفت سین، گل آرایی و هنرهای دستی بانوان شروع به کار خواهند کرد.
بازدیدکنندگان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه با دریافت نوبت بازدید رایگان از وب سایت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرسwww.farsfair.ir تا روز جمعه مورخ 20 اسفند 1400 همه روزه از ساعت 16 تا 21 به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس مراجعه نمایند.
کد مطلب : ۲۴۹۵۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما