۰
plusresetminus
شورای شهر شیراز:

فشارها و توصیه‌ها نباید شهردار را از مسیر قانون خارج کند

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۰
عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه قانون باید فصل‌الخطاب باشد، گفت: فشارها و توصیه‌ها نباید شهردار را از مسیر قانون خارج کند.  
فشارها و توصیه‌ها نباید شهردار را از مسیر قانون خارج کند
به گزارش حافظ خبر،  ابراهیم حسینی بعدازظهر یکشنبه ۱۵ اسفندماه در صحن علنی این شورا تذکری در خصوص به کارگیری نیروها به شهردار داد و گفت: در همه امور به ویژه به کارگیری نیروهای شرکتی جدید و به کارگیری مجدد بازنشستگان قانون رعایت شود. 
 
وی با بیان اینکه قانون باید فصل‌الخطاب باشد، افزود: فشارها و توصیه‌ها نباید شما را از مسیر قانون خارج کند بنابراین با دقت و حساسیت ویژه به این مهم اهتمام ورزید.
 
محمدرضا هاجری، عضو دیگر نیز در این جلسه گفت: به نظر می‌رسد که شورا در فرصت‌سوزی جلودار شده چراکه درباره نوروز هم در کمیسیون فرهنگی و هم سومین حرم و هم خدمات شهری بحث شده و جلسه امروز هم به این اختصاص یافته است. 
 
وی با بیان اینکه باید این را تدبیری اندیشید که دوباره کاری نشود، افزود: با وجود اینکه در هیچ یک از تصمیمات مهم شورا از جمله انتخاب شهردار دخیل نبودم و انتقاداتی نیز دارم اما به نظر می‌رسد که حرمت شهردار رعایت نمی‌شود. 
 
هاجری با بیان اینکه اگر وزن شهردار را کم کنیم جایگاه خودمان را تنزل دادیم، گفت: تضعیف شهردار به نوعی ضعیف‌کردن شورا است که برعکس آن نیز صادق است، ما باید برای مردم خدمت کنیم و به گونه‌ای رفتار کنیم در پایان شورا نتیجه‌ای برای بیان به مردم داشته باشیم.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۹۵۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما