۰
plusresetminus
آموزش و پرورش استان فارس:

تشکیل باشگاه دانش پژوهان در فارس

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۹
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: برای داوطلبان کنکور استان فارس در سال ۱۴۰۱، شش برنامه برای تصاحب رتبه های برتر در کنکور طراحی شده است.
تشکیل باشگاه دانش پژوهان در فارس
به گزارش حافظ خبر،  فرشید قاسمی در جمع تعدادی از دانش آموزان برگزیده مدارس سمپاد شیراز ضمن اشاره به برنامه های مشاوره ای در حوزه کنکور گفت: شش برنامه برای دانش آموزان دوازدهمی با هدف راهنمایی و مشاوره درجهت موفقیتشان در کنکور سراسری طراحی شده است که دانش آموزان مستعد بر اساس سوابق تحصیلی شان شناسایی و در برنامه ها شرکت خواهند کرد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس افزود: مرکز دانش پژوهان با هدف حمایت از دانش آموزان مستعد در فارس ایجاد می شود تا در مسیر موفقیت، آنان را حمایت و راهنمایی کند.
قاسمی عنوان کرد: در این مرکز مشاوران و مدرسان توانمند برای ارائه ی مشورت در زمینه های تحصیلی، تربیتی، انگیزشی حضور دارند که دانش آموزان می توانند بصورت حضوری یا برخط با این مرکز در ارتباط باشند.
رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان آموزش و پرورش فارس ادامه داد: اعلام می کنیم که کارگروه کنکور استان فارس آماده ی حمایت برنامه محور برای دانش آموزان براساس نیازسنجی می باشد.
یونس غلامی افزود: نشست های دانش آموزان مستعد پایه دوازدهم در شهرستان ها بصورت قطبی برگزار خواهد شد.
رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان آموزش و پرورش فارس بیان کرد:  با مدیران مدارس خاص برای فراهم شدن امکانات و فضاهای مطالعه برای دانش آموزان، هماهنگی صورت می گیرد.
غلامی ضمن اشاره به طرح در مسیر نخبگی گفت: این طرح با افق ۶ ساله برای دانش آموزان پایه هفتم تا دوازدهم برنامه ریزی شده است که هدف آن هدایت و موفقیت دانش آموزان در محورهای چهارگانه ی طرح شهاب، استعدادیابی، المپیاد خوارزمی و کنکور سراسری می باشد.
غلامی افزود: این طرح بعنوان سمپاد فراگیر و با شعار سمپاد برای همه برنامه ر‌یزی شده و همه ی دانش آموزان می توانند در این برنامه ها شرکت کنند.
گفتنی است: در این نشست دانش آموزان حاضر درجلسه نیز نکات خود را ارائه کردند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۰۰۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما