۰
plusresetminus
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز:

شیراز آماده استقبال از میهمانان نوروزی

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۲
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز گفت: در آستانه سال جدید، ۷ میلیون نشا و گل فصلی شامل گلهای بنفشه، اطلسی، میمون، قرنفل، همیشه بهار،مینا چمنی و شب بو در میادین، بولوار ها و بوستان ها به منظور زیباتر شدن سیمای بهاری شهر شیراز کاشته شد.
شیراز آماده استقبال از میهمانان نوروزی
به گزارش حافظ خبر، روح الله مظفری افزود: با توجه به رویکردهای مدیریت شهری در تلطیف و ایجاد نشاط در فضاهای شهری به مناسبت فرا رسیدن سال نو و استقبال از میهمانان نوروزی، اجرای گل کاری های گسترده و نصب المان های زیبای نوروزی در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اجرای۳ طرح فرش با بیش از ۶۵۰۰ گلدان گل در صحن مطهر حرمین شاهچراغ، آستانه و علی ابن حمزه(ع) گفت: در محوطه باغ های جهان نما،دلگشا و گلها، آرامگاه سعدی و پارک شهروند فرش گل به شکل شکیل تر و متنوع تر از سالیان قبل اجرا شده است.

مظفری با اعلام اینکه در راستای خدمات رسانی بهتر به شهروندان و میهمانان نوروزی در بسیاری از بوستان ها و معابر مبلمان های جدید نصب شده از جانمایی و نصب المان های نوروزی و گلدان های جدید در اماکن گردشگری و توریستی خبر داد.

 سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز یکی دیگر از راهکارهای سازمان برای ایجاد شور و نشاط را اجرای نقاشی دیواری و دیوار نگاری در معابر پر تردد دانست و افزود: برخی از این پروژه ها در خیابان ملاصدرا، تقاطع رسول اعظم، میدان جام جم و پایانه مسافربری میدان ولی عصر اجرا شده است.

مظفری اضافه کرد: پلهای عابر پیاده و سازه های تبلیغاتی از مهم ترین دارایی های شهری برای ايجاد درآمد پایدار می باشد که به منظور زیباتر شدن و ساماندهی، با اولویت بندی عملیات نقاشی و رنگ آمیزی آن ها در حال اجرا است.

 وی گفت: از دیگر اقدامات سازمان بهره برداری از سه پروژه نورپردازی در تقاطع های شهید رودکی،المان ورودی جنوب غرب و دکتر خدا دوست با هدف زیبا سازی و ارتقا جلوه شهر در شب ازدیگر اقدامات سازمان در طرح به پیشواز بهار است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز این اقدامات را تلاشی برای ارتقاء جلوه بصری شهر شیراز و بالا بردن سطح رضایت مندی شهروندان و مسافران نوروزی دانست.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۰۳۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما