۰
plusresetminus
استاندار فارس:

لزوم کنترل و مراقبت بیشتر بر جاده‌ها در روزهای تعطیل پیش‌رو

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۳
استاندار فارس گفت: باید مراقبت‌ها و کنترل جاده ها تا روز ۱۵ فروردین ماه ادامه یابد زیرا برخی از مردم برگشت خود را برای روز ۱۴ و ۱۵ فروردین می‌گذارند.
لزوم کنترل و مراقبت بیشتر بر جاده‌ها در روزهای تعطیل پیش‌رو
به گزارش حافظ خبر، محمدهادی ایمانیه در شورای راهبردی تصادفات با بیان اینکه کاهش آمارهای تصادفات در چند روز اخیر نشان دهنده تلاش نیروها و تاثیرگذاری حضور آنها است، اظهار کرد: با وجود اینکه مشکل اصلی، نیروی انسانی است اما برای مدیریت نیروی انسانی هم می‌توان کارهایی انجام داد که تاثیرگذار باشد و نباید گفت که هیچ کاری نمی‌توان کرد. 
 
استاندار فارس با پیگیری برای همکاری فرمانداران شهرستان های استان، افزود: اگر  در شهرستانی فرمانداران همکاری نکردند، اطلاع دهید چون فرمانداران مکلف به همکاری هستند. 
 
ایمانیه با بیان اینکه رئیس‌جمهور قول دادند که هزار نقطه پرحادثه کشور با ۵ هزار میلیارد تومان در طول امسال برطرف شود، بیان کرد: درخواست کردیم که از اعتباری که برای این منظور در نظر گرفته شده، بخش عمده‌ای را به استان فارس اختصاص دهند چون استان فارس بیشترین میزان راه را دارد. 
 
استاندار فارس عنوان کرد: ۱۰ درصد از راه‌های کشور در استان فارس است اگر ۱۰ درصد از اعتبارات را به استان فارس دهند می‌توان تحولی در این حوزه ایجاد کرد. 
 
نماینده عالی دولت در استان فارس همچنین با اشاره به صحبت و رایزنی با نیروی انتظامی، گفت: فرمانده نیروی انتظامی قول دادند که به شکل ویژه در تامین نیروی انسانی و کمک مالی برای ایجاد پاسگاه‌ها کمک کنند. 
 
به گفته استاندار فارس برای پایگاه‌های اورژانس، آمبولانس‌ها و بیمارستان‌ها که باید آی سی یو مخصوص بیماران تروما داشته باشند همچنین هلال احمر باید راه‌حل‌هایی در نظر گرفت تا مشکلات را حل کنند. 
 
وی افزود: قوه قضائیه در حوزه پیشگیری و بازرسی نیز هر چه نقطه نظر دارند، کمک کنند تا با یک برنامه اجرایی و عملیاتی سال را تمام کنیم تا سال آینده شاهد کاهش چشمگیر تصادفات باشیم. 
 
 ایمانیه عنوان کرد: برای باغ شهری‌‌ها و جاده‌های منتهی به آنها به ویژه در ۱۳ فروردین که تردد بیشتری دارند،‌ باید مراقبت بیشتری کرد.
 
وی همچنین افزود: با رئیس جدید صنایع الکترونیک برای انعقاد تفاهم نامه ۳ جانبه بین راهداری، ایرانسل و صنایع الکترونیک رایزنی شده تا در چگونگی استفاده از صنایع الکترونیک و ایرانسل برای نظارت هوشمند بر جاده‌ها همکاری کنند که هم از نظر مالی و هم از نظر تخصصی کمک می‌کنند. 
کد مطلب : ۲۵۱۱۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما