۰
plusresetminus
بسیج سازندگی استان فارس:

آغاز جشنواره فیلم و عکس جهادی، بهار خدمت

تاریخ انتشارسه شنبه ۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۲
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس از آغاز بکار جشنواره "فیلم و عکس" بهار خدمت ویژه اردوهای جهادی همزمان با ایام نوروز خبر داد.
آغاز جشنواره فیلم و عکس جهادی، بهار خدمت
به گزارش حافظ خبر، اسماعیل قزل سفلی  بیان کرد: جشنواره فرهنگی رسانه ای فیلم و عکس جهادی با عنوان بهار خدمت ویژه اردوهای جهادی نوروز 1401 برگزار خواهد شد. مهلت ارسال آثار به جشنواره تا 20 فروردین ماه می باشد و علاقمندان و هنرمندان جهادگر عزیز می توانند در قالب عکس، کلیپ (فیلم کوتاه، کلیپ طنز و...) طراحی و پوستر گفتمان سازی جهادی در موضوعات خدمات رسانی عمومی، سلامت و بهداشت، اقتصاد و اشتغال ، فرهنگی و تربیتی و همچنین عمرانی و محرومیت زایی ارسال نمایند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس گفت: این جشنواره با حمایت معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار خواهد شد و دبیر اجرایی جشنواره نیز صابر درخشان کارشناس فرهنگی و رسانه بسیج سازندگی استان فارس می باشند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را کمک به گفتمان سازی کار جهادی خواند و گفت: ترویج فرهنگ کار جهادی و مسئولیت پذیری اجتماعی در بین احاد جامعه و بویژه جوانان از انتنظارات ما جهت برگزاری این جشنواره می باشد و همچنین امیدواریم استقبال جهادگران عزیز این طرح فرهنگی و رسانه ای باعث تقویت مهارت رسانه ای آنها شود و یک رقابت زیبا برای ثبت لحظه های ناب خدمت رسانی در مناطق محروم و کم برخوردار استان فارس در طول تعطیلات نوروز باشد.

صابر درخشان دبیر اجرایی جشنواره فیلم و عکس جهادی، بهار خدمت نیز در خصوص نحوه چگونی ارسال آثار هنرمندان گفت: کلیپ های ارسالی باید حداقل 1 دقیقه و حداکثر 4 دقیقه باشد و عکس های ارسالی نیز دارای کیفیت مطلوب چاپ باشد و در ابعاد A3 و dpi300  باشد و از طریق شماره 09164159368 و از طریق شبکه های اجتماعی سروش و واتساپ می توانند آثارخود را ارسال فرمایند.

درخشان گفت: جوایزی نیز در هر بخش برای نفرات برتر در نظر گرفته شده است و به نفر اول تا سوم به ترتیب جوایز 500 تا 300 هزار تومانی اهداء خواهد شد و از همه عزیزان و جهادگران فعال در حوزه خدمات رسانی دعوت به عمل می آید تا در این جشنواره فرهنگی و هنری مشارکت داشته باشند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۰۹۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما