۰
plusresetminus
نیروی انتظامی استان فارس:

کلاهبرداران ۲۸میلیاردی در دام نیروی انتظامی

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۴
اعضای یک گروه که به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس خارجی، ۲۸ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.
کلاهبرداران ۲۸میلیاردی در دام نیروی انتظامی
به گزارش حافظ خبر، سردار رهام بخش حبیبی گفت: در پی دریافت شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه توسط افرادی به بهانه سرمایه گذاری در شرکت های بورس خارجی مورد فریب و کلاهبرداری قرار گرفته اند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان فارس قرار گرفت.
 
 حبیبی افزود: در تحقیقات مشخص شد که متهمان با ترفندهای مختلف وعده دریافت سود کلان در بازه زمانی کوتاه مدت از طریق شرکت های سرمایه گذاری بورس خارجی را به مال باختگان داده و با اغفال و دریافت وجه، از آنها کلاهبرداری کرده اند.
 
این مقام انتظامی تاکید کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فارس با اقدامات فنی، علمی و پلیسی شبانه روزی موفق به شناسایی و دستگیری اعضای این باند ۵ نفره شدند.
 
حبیبی گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی به کلاهبرداری از ۵۹ نفر از شهروندان به مبلغ ۲۸۰ میلیارد ریال در شهر شیراز اعتراف کردند و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.
 
فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: شهروندان فریب ظاهر آراسته افراد را نخورند و از هرگونه فعالیت اقتصادی که متولیان آن ادعاهای درآمدی غیر عادی در مدت زمان کوتاهی را دارند، اجتناب کنند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۱۳۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما