۰
plusresetminus
نیروی انتظامی استان فارس :

انتقال مواد مخدر در دل ذرت

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۲
فرمانده انتظامي استان از توقيف يك دستگاه كاميون و كشف 650 كيلو و 520 گرم ترياك در عمليات بامداد امروز ماموران پليس لارستان خبر داد. 
انتقال مواد مخدر در دل ذرت
انتقال ترياك در بار ذرت
سردار رهام‌بخش حبيبي بيان داشت: در راستاي طرح مبارزه با سوداگران مرگ، بامداد امروز بيستم آذرماه ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "لارستان" با همكاري سربازان گمنام امام زمان با اقدامات فني و تخصصي مطلع شدند فردي با يك دستگاه كاميون حامل بار ذرت در حال انتقال يك محموله ترياك از استان سيستان و بلوچستان به سمت شيراز است كه موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر لارستان پس از هماهنگي با مرجع قضائي به محورهاي مواصلاتي اعزام و با برپايي تور ايست و بازرسي موقت، موفق شدند كاميون حامل بار را شناسايي و آن را براي بررسي بيشتر به مقر انتظامي دلالت دادند.

فرمانده انتظامي استان با بيان اينكه در بازرسي از اين كاميون 650 كيلو و 520 گرم ترياك كه به صورت كاملا حرفه‌اي در قسمت‌هاي مختلف كاميون جاسازي شده بود كشف شد، گفت: متهمين براي سير مراحل قانوني روانه دادسرا شدند.

اين مقام ارشد انتظامي با تاکيد بر اينکه مبارزه با حمل و سوء مصرف مواد مخدر وظيفه همگاني است از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بي نظمي، هنجارشکنی، قاچاق مواد مخدر و سوخت و کالا، مراتب را از طريق تلفن 110 اطلاع تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان و مجرمان اقدام شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۶۵۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما