۰
plusresetminus
نیروی انتظامی فارس:

كشف 328 كيلو ترياك در عملیاتی مشترک

تاریخ انتشاريکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۳
فرمانده انتظامي استان از توقيف سواري سمند و كشف 328 كيلو و 360 گرم ترياك در عمليات مشترك پليس مبارزه با مواد مخدر فارس و تهران خبر داد.
كشف 328 كيلو ترياك در عملیاتی مشترک
به گزارش حافظ خبر، سردار رهام‌بخش حبيبي بيان کرد: در راستاي طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي تهران بزرگ با اقدامات فني و تخصصي مطلع شدند فردي با يك سواري سمند در محور "هرمزگان-شيراز" در حال انتقال يك محموله ترياك است كه موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس فارس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان فارس پس از هماهنگي با مرجع قضائي به این محور اعزام و با برپايي تور ايست و بازرسي مقطعي موفق شدند خودرو حامل ترياك در ورودی شیراز از سمت زرقان را شناسايي و دستور ايست صادر كنند.

فرمانده انتظامي استان با بيان اينكه پس از طي مسافتي تعقيب و گريز كوتاه ماموران موفق شدند با اقدامات فني و تخصصي سواري سمند را توقيف و راننده را نيز دستگير كنند، تصریح کرد: در بازرسي از اين خودرو 328 كيلو و 360 گرم ترياك كشف شد.

سردار "حبيبي" با اشاره به اينكه متهم براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي و از آن طريق روانه زندان شد، از مردم خواست هرگونه مورد مشکوک را سريعا به سامانه فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع و پليس را در مبارزه با سوداگران مرگ ياري رسانند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۷۳۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما