۰
plusresetminus
شرکت آب منطقه فارس:

درحال حاضر منابع آب وضعیت مطلوبی ندارد

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۸
دیدار مدیر عامل شرکت آب منطقه ای با فرمانده نیروی انتظامی استان فارس برگزار شد .
درحال حاضر منابع آب وضعیت مطلوبی ندارد
به گزارش حافظ خبر،  مدیر عامل شرکت آب منطقه ای فارس با فرمانده نیروی انتظامی استان فارس دیدار و گفتگو کرد ،در این دیدار سیاوش بدری گزارشی از وضعیت فعلی منابع استان را ارائه داد و گفت : درحال حاضر منابع آب وضعیت مطلوبی ندارد .

 وی افزود : با توجه به اینکه فارس قطب کشور است حجم تخلفات به مراتب زیادتر از استانهای دیگر بوده ،لذا از نیروی انتظامی درخواست همکاری کرده و در موارد پیشگیری از وقوع جرم های آبی و رفع تخلفات هر گونه مساعدت ممکن را خواستار شد .
 
فرماندهی نیروی انتظامی فارس در ادامه اضافه کرد : هر چند کاهش نزولات آسمانی و برداشت های بی رویه وضعیت ناخوشایندی را ایجاد کرده است ولیکن با تدبیر می توان منابع آب در استان را مدیریت کرد و با کم آبی سازگار شد .
 
سردار رهام بخش حبیبی گفت : با توجه به وضعیت بغرنج منابع آب و اهمیت این ماده حیاتی ماموران نیروی انتظامی آماده هر گونه همکاری هستند.
 
وی اضافه کرد : به منظور هم افزایی هر چه بیشتر پیشنهاد می شود جلساتی بین معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان برای هماهنگی هر چه بیشتر بخصوص هنگام اجرای احکام پر و مسلوب المنفعه نمودن چاههای بدون پروانه اجرا شود .
 
 همچنین معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و پلیس پیشگیری به منظور پیشگیری ، فرهنگ سازی و آموزش مصرف بهینه آب در سطح جامعه را ارایه داد که مورد استقبال مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قرار گرفت.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۱۸۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما