۰
plusresetminus
معاون شهردار شیراز:

به دلیل کمبود فضای فرهنگی در مناطق محروم اقداماتی صورت نگرفته است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۴
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شیراز در جلسه محرومیت‌زدایی منطقه ۲ اظهارداشت:  به لحاظ کمبود فضاهای فرهنگی این منطقه از محرومیت‌ترین نقاط شهر است که در سال‌های گذشته برای آن اقدامی نشده است. 
به دلیل کمبود فضای فرهنگی در مناطق محروم اقداماتی صورت نگرفته است
مصطفی مشفقیان، معاون شهردار شیراز، گفت: در طرح احیای هویت محلات با محوریت مساجد، مساجد و حسینیه‌ها را به مثابه فرهنگسرای کوچک مقیاس می‌بینیم و حاضریم همان خدمات را ارائه دهیم و شرطش آن است که در مسجد و حسینیه باز باشد‌ 

معاون شهردار شیراز با بیان اینکه باید چند مسجد به عنوان کانون اصلی طرح هویت احیای محلات انتخاب شوند، افزود: ما هم سرمایه‌گذاری کرده و زیرساخت‌ها را تقویت می‌کنیم تا خدمات ارائه شود. 

وی درباره موضوع زمین‌های این منطقه و استفاده از آنها گفت: برای زمین‌های چمن و فنس‌کشی آن نیز آمادگی داریم به محض اعلام شهرداری تا پایان هفته اقدام می‌شود. 

مشفقیان در ادامه گفت: بودجه سازمان فرهنگی یک رقم اعلامی و یک رقم تخصیصی دارد، برای همین امکان حمایت مالی از همه رویدادها را نداریم اما اگر رویدادهایی اهمیت بیشتری دارد معرفی کنند در اولویت می‌گذاریم. 

وی همچنین درخواست کرد که بهره‌برداری از سالن‌ها و زیرساخت‌های ورزشی را در اختیار سازمان فرهنگی و ورزشی قرار دهند و گفت: اولویت استفاده از این ظرفیت‌ها با فرزندان همان محله است. 

مشفقیان در پایان عنوان کرد: برای مراکز مشاوره و کتابخانه الان فضا نداریم اما اگر مساجد در اختیار ما قرار دهید این مراکز را راه‌اندازی خواهیم‌ کرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۲۲۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما