۰
plusresetminus
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز:

روز جهانی قدس نماد وحدت و همبستگی در جهان اسلام است

تاریخ انتشاردوشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۸
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: روز جهانی قدس به عنوان یک نماد استکبار ستیز و ایجاد وحدت و همبستگی بین‌المللی در جهان اسلام شناخته می‌شود.
روز جهانی قدس نماد وحدت و همبستگی در جهان اسلام است
به گزارش حافظ خبر،  رضا جاویدی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری مراسم روز جهانی قدس در شهرداری شیراز، با اشاره به اهمیت آن اظهار کرد: روز جهانی قدس به عنوان یک نماد استکبارستیز و عامل ایجاد وحدت و همبستگی بین‌المللی در جهان اسلام شناخته می‌شود.

وی با بیان اینکه روز جهانی قدس پس از گذشت چندین دهه به عنوان روزی برای ایجاد جریان استکبارستیزی علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی شناخته شده است، افزود: جنایات این رژیم خود گواه نامشروع بودن آن است چرا که رفتار ضد بشری و کشتار کودکان و زنان بی دفاع هیچ جایگاهی در جوامع بین المللی ندارد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز تصریح کرد: امسال راهپیمایی روز جهانی قدس در ایران به عنوان محور مقاومت جهان اسلام از اهمیت بیشتری برخوردار است.

جاویدی با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در دو سال گذشته به دلیل بیماری کرونا به صورت خودرویی، گفت: براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، راهپیمایی روز جهانی قدس و همبستگی با ملت مظلوم فلسطین امسال به صورت گسترده همگام با همه آحاد مردم در روز جمعه ۹ اردیبهشت‌ماه جاری برگزار می‌شود.
 
وی در ادامه این جلسه که معاونین و مدیران ستادی و روابط عمومی سازمان‌ها و مناطق شهرداری شیراز حضور داشتند، به بررسی و تشریح وظایف هر کدام از مناطق و سازمان‌های متبوع شهرداری شیراز در برنامه‌ریزی روز جهانی قدس پرداخت.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۳۰۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما