۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

بازدید یاوران شورای محلات شیراز از پروژه‌های عمرانی در قالب تور آگاه‌سازی

تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۸
جمعی از یاوران شورای محلات شیراز در بازدید از پروژه‌های بزرگراه شهید سلیمانی و دوربرگردان غیرهمسطح نیایش در قالب تور آگاه‌سازی شهروندان با آخرین اقدامات صورت گرفته در این پروژه‌های عمرانی آشنا شدند.
بازدید یاوران شورای محلات شیراز از پروژه‌های عمرانی در قالب تور آگاه‌سازی
به گزارش حافظ خبر، رضا جاویدی با بیان اینکه تورهای شهروندی شهرداری شیراز به منظور آشنایی شهروندان با خدمات مختلف شهرداری از قبیل پروژه های عمرانی و دیگر موضوعات شهری آغاز به کار کرده است افزود: جمعی از یاوران شورای محلات شیراز براساس هماهنگی با دبیرخانه یاوران شورا از پروژه‌های بزرگراه شهید سلیمانی و دوربرگردان غیرهمسطح نیایش در قالب تور آگاه‌سازی شهروندان بازدید کردند. 

وی تصریح کرد: ارتباط بین شمال، شرق، جنوب و غرب شیراز مهمترین هدف بزرگراه سپهبد شهید قاسم سلیمانی است و پروژه دوربرگردان غیرهمسطح نیایش نیز گره‌های ترافیکی بولوار شهید چمران را رفع می کند.

جاویدی افزود: یاوران شورای محلات همچنین از اجرای تونل‌ در مسیر پروژه شهید سلیمانی بازدید کردند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز تصریح کرد: اجرای تونل‌های شهید دادالله شیبانی و شهیدان خادم صادق در مسیر پروژه شهید سپهبد سلیمانی منجر به کاهش هزینه تملک املاک، صیانت از باغ‌های در مسیر و اطراف پروژه، حفظ محیط زیست، حفظ جاده دسترسی به باغ ها و همچنین سرعت در اجرای پروژه خواهد شد.

جاویدی در ادامه این تور شهروندی گفت: شهرداری شیراز با هدف شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی پروژه‌های عمرانی، اقدام به برگزاری این تورهای آگاه‌سازی شهروندان کرده است و این تور باعث تعامل بهینه شهرداری شیراز و شهروندان این کلان‌شهر خواهد شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۰۷۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما