۰
plusresetminus
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس:

حضور بیش از 120 شرکت در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و آبزیان

حضور هیئت های تجاری و مقامات اقتصادی چهار کشور خارجی در شیراز
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۷
 مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: نمایشگاه های بین المللی فارس این بار میزبان فعالان و متخصصانی در حوزه دام، طیور و شیلات و آبزیان است. 
حضور بیش از 120 شرکت در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و آبزیان
به گزارش حافظ خبر،  فرهادی افزود: شانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور و صنایع وابسته و سومین نمایشگاه شیلات و آبزیان با حضور بیش از 120 شرکت فعال و موفق در حوزه های مرتبط، در محل دائمی نمایشگاه های فارس برپا شده است.
وی بیان کرد: شرکت های حاضر در این نمایشگاه در حوزه های خوراک دام و طیور، ریز مغذی ها، ماشین آلات و تجهیزات صنایع دام و  طیور فعالیت دارند.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با بیان اینکه این نمایشگاه از بیست و هشتم اردیبهشت ماه آغاز شده است، گفت: این رویداد در مساحتی به متراژ هفت هزار متر مربع و در سالن های حافظ،سرو،نرگس، بهار و بخشی از فضای باز نمایشگاه ها برگزار می شود.
مهندس فرهادی ادامه داد: شرکت کنندگان در این نمایشگاه از استان های تهران،خراسان رضوی،فارس،اصفهان،مازندران،البرز،قزوین،یزد،قم، گلستان،لرستان، شهرکرد، مرکزی، آذربایجان شرقی و غربی هستند.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس گفت: برگزاری این نمایشگاه در استان فارس به عنوان استان پیشرو در کشور در حوزه تولیدات دامی و محصولات لبنی دارای اهمیت فراوانی است و از طرفی به دلیل نزدیک بودن کشور به حوزه خلیج فارس ؛ این استان مکان مناسبی جهت ایجاد بازارهای صادراتی این محصولات است.
  فرهادی اضافه کرد: نمایشگاه ها می توانند فرصت و شرایط لازم را جهت ارتباط و تعامل مستقیم بخش تولید و توزیع و مصرف فراهم کنند و در نهایت منجر به انعقاد قرارداد، تفاهم نامه و ثبت سفارشات بر مبنای نیازسنجی فنی و علمی  شوند و خروجی این زنجیره و چرخه، شکل گیری رونق اقتصادی و تولید ایرانی دانش بنیان است.
وی با بیان اینکه در این رویداد، هیئت های تجاری و مقامات بلند پایه اقتصادی از کشورهای قطر،اقلیم کردستان،عراق و عمان حضور خواهند داشت، گفت: قطعا برگزاری اینچنین نمایشگاه هایی موجب شناسایی نیازهای فنی و تکنولوژی و تامین آنها، زمینه ساز ورود به بازار های خارجی و توسعه صادرات و اشتغالزایی می شود.
مهندس فرهادی گفت: علاقه مندان به رویدادهای مهم اقتصادی می توانند تا روز شنبه سی و یکم اردیبهشت ماه از ساعت 16 تا 21 با مراجعه به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس از این نمایشگاه بازید کنند.
کد مطلب : ۲۵۴۸۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما