۰
plusresetminus
شورای شهر شیراز:

متروپل زنگ خطری برای نظارت بر ساختمان‌سازی باشد

تاریخ انتشاردوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۲۲
رئیس شورای شهر شیراز گفت: امید است واقعه تلخ متروپل، زنگ خطری برای برنامه‌ریزی مجدانه و جلوگیری از اقدامات غیرکارشناسی در پروژه‌های ساختمان‌سازی شود.
متروپل زنگ خطری برای نظارت بر ساختمان‌سازی باشد
به گزارش حافظ خبر، مهدی طاهری عصر یکشنبه در صحن علنی شورای شهر شیراز ضمن تسلیت به مردم داغدار آبادان درباره این حادثه اظهار کرد: آبادان همیشه پاره‌ای از ایران و از تن ما بوده، هست و خواهد بود.
 
وی خطاب به مردم آبادان گفت: هر بار با اندوه شما گریسته‌ایم و آرزوی روزی را داشته‌ایم و داریم که شادی دوباره به شهر مقاوم، خون گرم و محفل صمیمی شما رجعت کند و در خانه‌ تک‌تک مردم این شهر ساکن شود.
 
طاهری عنوان کرد: حادثه دلخراش ریزش ساختمان متروپل آبادان و درگذشت و جراحت جمعی از هموطنان، موجب تأثر و تأسف بسیار شد و قلوب مردم ایران اسلامی و مردم فهیم شیراز مقدس را داغدار کرد.
 
رئیس شورای شهر شیراز ضمن بیان تسلیت به دلیل جان باختن تعدادی از مردم آبادان و حضور امدادگران از دیگر نقاط ایران در این منطقه افزود: از تلاش همه امدادگران، آتش‌نشانان و واحدهای پزشکی، انتظامی و نظامی که به مدیریت این حادثه و خدمت به آسیب‌دیدگان شتافتند، تشکر می‌کنم و امیدوارم این واقعه تلخ، زنگ خطری برای برنامه‌ریزی مجدانه در جهت رفع این معضل بسیار بزرگ و جلوگیری از اقدامات غیرکارشناسی در پروژه‌های ساختمان‌سازی محسوب شود.
 
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۵۶۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما