۰
plusresetminus
رییس کمیسیون برنامه، بودجه، امور حقوقی و املاک:

ضعف در زیرساختهای حضور و ابراز نشاط اجتماعی مردم در شهر مقدس شیراز

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۳
زیرساختهای حضور و ابراز نشاط اجتماعی مردم در شهر مقدس شیراز ضعیف است.
ضعف در زیرساختهای حضور و ابراز نشاط اجتماعی مردم در شهر مقدس شیراز
به گزارش حافظ خبر، سید ابراهیم حسینی، رییس کمیسیون برنامه، بودجه، امور حقوقی و املاک گفت:  اجرای سرود "سلام فرمانده" که  موجی از شور و نشاط و عرض ارادت به حضرت ولی عصر "عج" را در میان آحاد مردم ایجاد نمود و منجر به حرکت عظیم مردمی گردید که مقابله تمام قد دشمن قدار نیز نتوانست مانع این موج گسترده شود. مردم با وجود تمام مشکلات و گرفتاریهایی که در این مرحله از زمان داشتند، شور و نشاط از خود به نمایش گذاشتند. جا دارد که از همه مردم عزیز و برنامه ریزان این حرکت ملی تقدیر و تشکر کنیم.

در کنار این مسئله چندین نکته را می‌بایست در نظر داشت:

اول اینکه تجربه این سرود نشانگر آن بود که مردم از کارهای فاخر فرهنگی به شدت استقبال و با آن همراهی می‌نمایند لذا ضرورت دارد که سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری خودرا از برنامه های جزئی رویدادی آزاد نموده و برای حمایت از چنین محصولات فاخر و اثرگذار فرهنگی برنامه ریزی کنند.

مطلب دیگر آنکه باید بپذیریم که زیرساختهای حضور با نشاط مردم و ابراز نشاط اجتماعی متاسفانه در شهر مقدس شیراز ضعیف می‌باشد. به عنوان مثال در بحث اجرای سرود  به علت امکانات ضعیفمان در شهر نتوانستیم سیل حضور مردم و عشق وافر مردم به اهل بیت "," خصوصا امام زمان "عج" را آنچنان که باید به صحنه نمایش و دید عمومی بیاوریم.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۶۱۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما