۰
plusresetminus
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز:

پیگیری هر چه سریع تر و بهره برداری از مجتمع بازار پروتئین خیابان کارگر

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۰
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز در بازدید از مجتمع بازار پروتئین خیابان کارگر، بر پیگیری هر چه سریع تر و بهره برداری از این پروژه تأکید کرد.
پیگیری هر چه سریع تر و بهره برداری از مجتمع بازار پروتئین خیابان کارگر
به گزارش حافظ خبر، مسعود زارعی در بازدید از این پروژه بیان کرد: با توجه به برگزاری جلسات کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری و کمیسیون تلفیق  و تصمیم گیری در خصوص مدیریت واحد و پیگیری جهت به نتیجه رساندن هر چه سریع تر و بهره برداری از این پروژه در خصوص عدم تزریق اعتبار مورد نیاز برای اتمام آن، در جلسه آینده کمیسیون موضوع آن مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت ساختمان و بارهای سنگین در زمان بهره برداری کیفیت سازه توسط مراجع ذیصلاح مورد بررسی مجدد قرار می گیرد.

 زارعی افزود: در جلسه بعدی کمیسیون خدمات شهری نتایج موضوع به همراه طرح شهرداری برای انتقال مشاغل هدف مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

شایان ذکر است پروژه بازار پروتئین شیراز با ۴۰ هزار متر مربع مساحت دارای پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد است که در راستای ساماندهی ۲۱۴ واحد صنفی مرغ، ماهی و میوه فروشان در محل بازار فعلی در خیابان کارگر دروازه کازرون جهت ارائه خدمات بهتر به مردم در حال ساخت است.



 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۶۵۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما