۰
plusresetminus
مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان فارس:

بیش از ۵۱ هزار بازرسی در سه ماهه اول سال جاری انجام شده است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۱
مدیر کل صنعت،معدن و تجارت استان فارس  امروز (پنج شنبه 9 تیر) در جمع خبرنگاران گفت: 51 هزار و 703 بازرسی در سه ماهه اول سال جاری انجام شده است و 2 هزار و 417 پرونده به ارزش ریالی یک هزار و 450 میلیارد ریال شکل گرفته است.
بیش از ۵۱ هزار بازرسی در سه ماهه اول سال جاری انجام شده است
به گزارش حافظ خبر، حمید رضا ایزدی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به اینکه نیمی از نیروهای سایر معاونت را به بازرسی اختصاص یافته است، افزود: سامانه «124» به صورت یک سامانه برخط فعالیت می کند که 600 میلیون تومان هزینه آن شده است.
وی اظهار کرد: در بحث تخلفات بیشترین مورد ارجاع به تعزیزات حکومتی در بحث گرانفروشی، احتکار، عدم اعلام موجود، کم فروشی، حمل و نقل و نگهداری و عرضه کالای قاچاق، تلقب و عرضه خارج از شبکه ارائه شده است.
ایزدی با اشاره به اینکه در سال 1400 از مبدا گمرکات فارس، 531 میلیون دلار بوده است، افزود: صادرات فارس از کل گمرکات فارس 2 میلیارد و 50 میلیون دلار بوده است.
وی با اشاره به اینکه در 2 سال اخیر یک هزار و 700 مورد افزایش مجوز فروشگاه مجازی داشته باشیم، اظهار کرد: 205 شرکت دانش بنیان در فارس وجود دارد که بخشی از آن از سازمان صمت دریافت مجوز کرده اند.
ایزدی گفت: در دستور کار داریم 220 واحد نیمه راکد و راکد استان تا پایان سال دوباره مشغول به فعالیت شوند.
وی گفت: 13 هزار هکتار از اراضی مشهور به «تنگ سرخ» از سامانه «کاداس» برای ثبت معدن حذف کردیم و ما به این شرط انجام دادیم که این منطقه را منطقه حفاظت شده ثبت کند که بعد از گذشت 2 سال این منطقه فقط شکار ممنوع است و لازم است سریعتر به منطقه حفاظت شده تبدیل کنند که شاهد اتفاقات بعدی نباشیم و مجوز 11 معدن دارای مجوز در راستای سلامت مردم، در منطقه «قلات» باطل کردیم و 9 مورد آن کاملا باطل شده و 2 مورد دیگر در حال اجرای روند بروکراسی اداری است.
کد مطلب : ۲۵۷۹۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما