۰
plusresetminus
جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده سپاه:

کسب ۷ مدال در رشته شنا توسط تیم سپاه فجر

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۶
سرهنگ پاسدار یارمحمدی گفت: در رشته ۵۰ متر قورباغه مدال طلای شنا به محمدطاها مسلمی از تیم سپاه فجر استان فارس تعلق گرفت.
کسب ۷ مدال در رشته شنا توسط تیم سپاه فجر
به گزارش حافظ خبر،  در اولین روز از مسابقات شنای جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده، تیم سپاه فجر استان فارس موفق به کسب ۷ مدال شد.
سرهنگ پاسدار جلال یارمحمدی با بیان اينکه در آئین اختتامیه مسابقات شنای جشنواره شمیم خانواده که در استخر انقلاب شیراز برگزار شد محمد حسین حسینی و علیرضا گودرزی در ۵۰ متر پروانه به ترتیب مدال های نقره و برنز کسب کردند، گفت: در ادامه این مسابقات در رشته کرال پشت علی غلامی از تیم سپاه فجر  موفق به کسب مدال برنز شد و آقایان  محمد حسین حسینی و علیرضا گودرزی نیز مدال های نقره ۵۰ متر قورباغه را درست آوردند.

سخنگوی جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده افزود: در رشته تیمی، سپاه فجر مدال برنز گرفت و در رشته  ۵۰ متر قورباغه و رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال نیز مدال طلا به محمد طاها مسلمی از تیم سپاه فجر استان فارس تعلق گرفت.
به گزارش روابط عمومی سپاه فجر، در این مسابقات محمدحسین رحیم پور از زنجان، مهدی سوخت سرایی از گلستان، مهدی سلیم پور از اصفهان، محمد مهدی اسدی از آذربایجان غربی، محمدحسین باصری از تهران، امیرحسین رزمی از آذربایجان غربی، دانیال سلجوقی از نیروی دریایی سپاه، علی صفدری از اصفهان و تیم نیروی زمینی مدال های طلا را بدست آوردند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۸۶۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما