۰
plusresetminus
حزب همت:

روابط عمومی حزب همت در استان فارس 

تاریخ انتشارجمعه ۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۸
طی پیامی حمایت حزب همت در استان فارس را از  سید احمد نبوی جهت تصدی  وزارت کار اعلام کرد.
روابط عمومی حزب همت در استان فارس 
به گزارش حافظ خبر، متن پیام  به شرح زیر می باشد :

اکنون که به یاری خداوند منان و درایت مردم انقلابی و همیشه در صحنه  و روی کار آمدن دولت جدید ، شاهد تلاشی مضاعف در حوزه های اجرائی و خدمت رسانی به مردم کشور عزیزمان هستیم ، این نکته را نباید فراموش کرد که اکنون در برهه بسیار حساس به لحاظ سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی قرار گرفته ایم که وظیفه تمام نهاد ها و سازمان ها را دوچندان میکند هرچند منویات مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب همواره این مسیر را پیش از پیش هموارتر و روشن تر خواهد کرد ، باتوجه به نزدیک شدن به زمان انتخاب فردی اصلح و معتمد برای تصدی وزارت تعاون و کار و رفاه و امور اجتماعی ، از دولت و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی درخواست میشود مسئولیت خطیر این وزارتخانه را به دست فردی مدیر و مدبر و با کفایت سپرده شود.
حزب همدلی مردم تحول خواه (همت) فارس  به نمایندگی از قشر کثیری از جامعه علمی ، دانشگاهی ، جوانان ، جامعه کارگران و... حمایت خود را از مهندس  سید احمد نبوی برای معرفی تصدی وزارت کار اعلام می دارد.
امید است انتخاب ایشان روح تازه ای در حوزه های اشتغال و کار آفرینی بدمد و از این آزمون نیز به یاری خداوند متعال سرافراز بیرون آئیم.

ومن الله التوفیق


 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۱۰۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما