۰
plusresetminus
رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت معدن فارس تاکید کرد؛

عزم جزم بسیج مهندسین برای مشاوره به بخش صنعت و معدن

تاریخ انتشارشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۳
پناهی گفت: بسیج مهندسین در قالب طرح صنعت‌یار و معدن‌یار پس از پایش عارضه‌یابی در کلینیک‌های تخصصی موضوعات را با استفاده از ظرفیت مهندسین بسیجی متخصص با عنوان مشاور مورد بررسی قرار داده است.
عزم جزم بسیج مهندسین برای مشاوره به بخش صنعت و معدن
به گزارش حافظ خبر، حسین  پناهی رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت معدن فارس در نشست جلسه هم‌اندیشی شورای اندیشه ورز کانون بسیج مهندسین صنعت اظهار داشت: بسیج مهندسین در قالب طرح صنعت‌یار و معدن‌یار پس از پایش عارضه‌یابی در کلینیک‌های تخصصی موضوعات را با استفاده از ظرفیت مهندسین بسیجی متخصص با عنوان مشاور مورد بررسی قرار داده است.

رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت معدن فارس خاطرنشان کرد این سازمان برای تثبیت اشتغال و ایجاد اشتغال با هماهنگی و هم افزایی با دستگاه های دولتی در قالب قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء (ص) سپاه فجر مشکلات زیرساختی را برای فعال سازی صنایع راکد و نیمه فعال در دستورکار مانع زدایی قرار داده است.

 کریمی مدیر کانون بسیج مهندسین صنعت شهرستان فیروزآباد نیز در این نشست گفت: این شهرستان دارای دو شهرک صنعتی و یک ناحیه صنعتی با ظرفیت ۶۰ واحد صنعتی بالغ بر ۲۰۰۰ نفر اشتغال مستقیم بوده و نیازمند توجه مسئولین در تامین نقدینگی برای صنایع نیمه فعال و راکد است.

در پایان این نشست حاضرین ضمن تاکید بر عزم خود جهت تحقق شعار سال و حرکت جهادی در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب، برنامه‌هایی را جهت توسعه صنایع و معادن و تجارت شهرستان فیروزآباد ارایه دادند.

 این نشست با حضور رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت معدن استان فارس و مدیران شهرستانی این سازمان، مدیرکل جهاد کشاورزی فیروزآباد، مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی و صنعتگران واحدهای صنعتی و دیگر اعضا برگزار شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۱۱۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما