۰
plusresetminus
مدیر حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس:

طبخ و توزیع 760 هزار پرس غذای گرم توسط گروههای جهادی

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۰
مدیر حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس از تهیه توزیع بیش از  760 هزار پرس غذای گرم  در قالب طرح اطعام عید غدیر توسط گروه های جهادی خبر داد. 
طبخ و توزیع 760 هزار پرس غذای گرم توسط گروههای جهادی
به گزارش حافظ خبر،  میثم فضل الله پور در این خصوص بیان داشت به مناسبت عید غدیر خم گروه های جهادی استان فارس برنامه‌های متنوعی از جمله تهیه و توزیع غذای گرم، برپایی ایستگاه های صلواتی، راه‌اندازی پویش و جشن امامت و ولایت و ... در سراسر استان فارس تدارک دیده اند.

مدیر حرکت‌های جهادی بسیج سازندگی استان فارس گفت: در این طرح های علوی بیش از 574 گروه جهادی مشارکت خواهند داشت و پیش بینی می شود بیش از 760 هزار پرس غذای گرم در مراکز فرهنگی، ایستگاه ها و موکب های مذهبی ، بین خانواده های نیازمند، مناطق محروم و محله های کم برخوردار توزیع گردد.

وی با اشاره به اینکه امام علی (ع) الگوی بی‌نظیر در نیکوکاری و اطعام نیازمندان است، ادامه داد: عید سعید غدیر از بزرگترین اعیاد مسلمانان است که در روایات بسیاری بر ارزش و گرامیداشت این روز تاکید شده است؛ عید غدیرخم روز اعلام ولایت امیرالمومنین (ع) و جانشینی وی بعد از پیامبر به عنوان امام و، ولی مومنان است.

عید سعید غدیر خم یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان می باشد. یکی از سنت های حسنه در این عیدالاکبر که روایاتی درباره آن نقل نموده اند آن هم غذا دادن به افراد یا همان اطعام مومن است. امام رضا(ع) درباره فضیلت این روز غدیر می فرمایند: وَ مَنْ أَطْعَمَ مُؤْمِناً کَانَ کَمَنْ أَطْعَمَ جَمِیعَ الْأَنْبِیَاءِ وَ الصِّدِّیقِین‏؛ هرکس در روز غدیر به مؤمنی غذا بدهد، مانند کسی است که به تمام انبیا و صدیقین غذا داده باشد
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۸۹۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما