۰
plusresetminus
کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس:

گسترش جهاد تبیین با تلاش اصحاب رسانه در جامعه امروز امکان پذیر است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۹
رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت جهاد تبیین، نقش خبرنگاران را در این عرصه و جنگ ترکیبی یادآور شد و گفت: گسترش جهاد تبیین با تلاش اصحاب رسانه در جامعه امروز امکان پذیر است و سربازان واقعی جهاد تبیین خبرنگاران هستند.
گسترش جهاد تبیین با تلاش اصحاب رسانه در جامعه امروز امکان پذیر است
به گزارش حافظ خبر، مرتضی آل علی، رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس بعدازظهر امروز، ۲۷ مردادماه با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت جهاد تبیین، نقش خبرنگاران را در این عرصه و جنگ ترکیبی یادآور شد و گفت: سربازان واقعی جهاد تبیین خبرنگاران هستند.
وی با بیان اینکه قطعاً خبرنگاران می‌توانند به بهترین شکل در این عرصه نقش ایفا کنند، افزود: خبرنگاران با قلم خود می‌توانند پیام‌رسان اهداف و دستاوردهای انقلاب بوده و حقایق را به صورت واضح و شفاف بیان کنند.
آل علی اظهار کرد: یکی از ابزارهای خوبی که در جهاد تبیین می‌توانیم از آن استفاده کنیم و بر روی مخاطب تأثیرگذار باشیم، ابزار هنر است و خبرنگاری و قلم زدن هم یکی از این موارد است.
رئیس کنگره سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس با تصریح اینکه بحمد الهی خبرنگاران به خوبی از ابزاری که در اختیار دارند در این عرصه ایفای نقش می‌کنند، بر ضرورت تداوم و تقویت این مسیر تأکید کرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۰۵۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما