۰
plusresetminus
میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی:

هتل جزیره سد درودزن فرصت استثنایی سرمایه‌گذاری در گردشگری فارس

تاریخ انتشارشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۵
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس در بازدید از هتل نیمه ساخته جهانگردی سد درودزن این پروژه را فرصتی بی‌نظیر برای سرمایه‌گذاری در گردشگری استان فارس دانست.
هتل جزیره سد درودزن فرصت استثنایی سرمایه‌گذاری در گردشگری فارس
به گزارش حافظ خبر، سید مؤید محسن نژاد امروز ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: احداث این هتل از سال ۱۳۵۵ آغازشده بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با اشاره به‌قرار گرفتن این پروژه دریکی از اصلی‌ترین محورهای گردشگری استان فارس افزود: موقعیت جغرافیایی این مجموعه گردشگری منحصربه‌فرد است و با بهره‌برداری از آن به‌عنوان یک دهکده گردشگری، جاذبه‌ای منحصربه‌فرد برای گردشگران داخلی و خارجی پدید می‌آید که در افزایش مدت ماندگاری و اقامت گردشگران نیز بسیار مؤثر است.

محسن نژاد افزود: هتل جهانگردی سد درودزن در جزیره‌ای زیبا از منحصربه‌فردترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری فارس در ۷ طبقه است که ۲ طبقه زیرزمین، نیم طبقه برای کارکنان با ۸۶ اتاق و ۱۱ ویلا در دوطبقه هرکدام ۴ واحدی ، دارای حدود ۱۰ هزار متر زیربنا، ۲ رستوران و پیش‌بینی فضاهای ورزشی و تجاری در این هتل دیده‌شده که در صورت راه‌اندازی این هتل برای ۳۰۰ نفر اشتغال‌زایی خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با دعوت از سرمایه‌گذاران برای اتمام این پروژه، گفت: این پروژه فرصتی بی‌نظیر و استثنایی در سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

او بیان کرد: شهرستان مرودشت با دارا بودن آثار مهمی همچون مجموعه میراث جهانی تخت جمشید، نقش رستم و نقش رجب و همچنین جاذبه‌های دیگری ازجمله سد درودزن و بهشت گمشده یکی از گردشگر پذیرترین مناطق استان فارس است که تکمیل این هتل می‌تواند به گردشگری استان فارس و شهرستان مرودشت کمک شایانی کند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۱۵۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما