۰
plusresetminus
نیروی انتظامی استان فارس :

کشف ۳۰ تن مواد مخدر کشف

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۰
فرمانده انتظامی فارس اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۰ تن مواد مخدر کشف و ۸ هزار متهم در این راستا دستگیر شده‌اند.
کشف ۳۰ تن مواد مخدر کشف
به گزارش حافظ خبر، سردار رهام بخش حبییی یکشنبه ۲۹ آبان در یک کنفرانس خبری به تشریح عملکرد پلیس فارس در بخش‌های مختلف از ابتدای امسال تاکنون پرداخت و از شناسایی و دستگیری یک باند بزرگ مواد مخدر که در حوزه توزیع و فروش فعال بودند، خبر داد.
او با بیان اینکه عملیات ویژه‌ای برای شناسایی این باند انجام و در این راستا یک تن و ۵۲۶ کیلوگرم انواع مخدر که از شرق کشور وارد فارس شده بود، کشف شد، افزود: این میزان مواد در یک مخفیگاه که یک منزل مسکونی در شیراز بود، کشف شد و در این راستا سه نفر از قاچاقچیان اصلی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی فارس در بخش دیگری از سخنان خود به جمع آوری معتادین متجاهر که به صورت خرده فروشی و استعمال در شیراز اقدام به استعمال خرید و فروش مواد مخدر می‌کنند هم اشاره و عنوان کرد: تاکنون ۳ هزار و ۳۶۰ معتاد متجاهر جمع آوری و به مقامات تحویل داده شده‌اند.
سردار حبیبی با بیان اینکه ۲ هزار و ۹۶۰ خرده فروش نیز دستگیر شده‌اند، اعلام کرد که از ابتدای امسال تاکنون ۳۰ تن مواد مخدر کشف و ۸ هزار متهم در این راستا دستگیر شده‌اند. همچنین ۶۰۵ خودرو و ۱۵۶ موتور در این خصوص توقیف شده‌اند.
او خاطرنشان کرد: بیشترین مواد مخدر از شرق کشور و یک و قسمت جزئی هم از جنوب کشور وارد فارس می‌شود.
فرمانده انتظامی فارس همچنین گفت: سرقت‌هایی مانند زورگیری، کیف قاپی و... نیز در دستور ویژه قرار گرفت و در این راستا سه باند سابقه دار شناسایی و ۱۲ نفر دستگیر شدند و به ١٢٤ فقره سرقت اعتراف کردند.
حبیبی با بیان اینکه ۱۲ نفر دستگیر شده، همگی دارای سابقه کیفری بودند، اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ٥٧ باند سارق در فارس شناسایی شده است.
فرمانده انتظامی فارس در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث و ناآرامی‌های اخیر کشور اشاره و عنوان کرد: مردم شیراز در طول تاریخ و این اتفاقات نشان دادند که جزو بهترین‌ها هستند.
حبیبی با بیان اینکه مردم شیراز همواره دنبال آرامش بوده‌اند، گفت: طی روزهای اخیر کانالی در فضای مجازی مردم فارس و شیراز را مورد هدف قرار داده بود و تحریک می‌کرد که مردم را به وسیله بمب دست ساز و اسلحه مورد هدف قرار دهند.
فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: با شناسایی ادمین‌های این کانال مشخص شد که افراد شکل دهنده آن، به جز یک نفر مابقی اطلاعی از هویت همدیگر ندارند و از طریق رسانه ایران اینترنشنال تزریق مالی شده‌اند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۵۲۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما