۰
plusresetminus
نیروی انتظامی استان فارس :

خرجین پر از حشیش و نرسیدن قاچاق به مقصد

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۸
فرمانده انتظامی "داراب" از کشف 68 كيلو و 600 گرم حشيش و ترياك تریاک در بازرسي از خورجين 2 دستگاه موتورسيكلت در اين شهرستان خبر داد.
خرجین پر از حشیش و نرسیدن قاچاق به مقصد
به گزارش حافظ خبر، سرهنگ عليرضا نوشاد با اعلام این خبر بيان كرد: مأموران انتظامي داراب حین کنترل وسايط نقليه عبوری در محورهاي خاكي منتهي به اين شهرستان، در يك عمليات ضربتي به 2 دستگاه موتورسيكلت مشكوك و دستور ايست را صادر كردند.

وی افزود: راكبان بدون توجه به ايست پليس متواري و پس از طي مسافتي تعقيب و گريز با توجه به كوهستاني بودن منطقه و تاريكي هوا، يكي از راكبان،خورجين موتورسيكلت‌ را رها و ماموران موفق شدند ديگر موتورسيكلت را توقيف و راكب را نيز دستگير كنند.

فرمانده انتظامی داراب با بيان اينكه تلاش براي دستگيري راكب متواري با جديت ادامه دارد، تصريح كرد: در بازرسي از خورجين رها شده و همچنين موتورسيكلت‌ توقيفي 48 كيلو و 800 گرم حشيش و 19 كيلو و 800 گرم ترياك كشف شد.

سرهنگ "نوشاد" با بيان اينكه در اين ماموريت در مجموع 68 كيلو و 600 گرم حشيش و ترياك كشف شد، گفت: برخورد با سوداگران مرگ به صورت ويژه در دستور كار اين فرماندهي است.

كشف پرايد مسروقه با هوشياري پليس "آباده"

فرمانده انتظامي شهرستان "آباده" از کشف سواري پرايد سرقتي و دستگيري راننده توسط ماموران اين فرماندهي خبر داد.

سرهنگ سيدابوالفضل مسعودی اظهار داشت: ماموران انتظامی آباده در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنیت اجتماعی هنگام گشت‌زنی در محور "شيراز-اصفهان" به یک سواري پرايد مشكوك و دستور ايست را صادر كه راننده بدون توجه اقدام به فرار كرد.

وی افزود: پس از طي مسافتي تعقيب و گريز ماموران انتظامي با اقدامات فني و تخصصي موفق شدند خودرو را توقيف كنند.

فرمانده انتظامي "آباده" با اشاره به اينكه پس از استعلام از سامانه پليس آگاهي مشخص شد خودرو مسروقه و سابقه سرقت از شهرستان شيراز دارد، گفت: راننده دستگير و براي سير مراحل قانوني روانه دادسرا شد.

سرهنگ "مسعودي" از شهروندان خواست توصیه‌هاي پليسي و اقدامات پيشگيرانه را مدنظر قرار داده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

پژو  پارس حامل ترياك در دام پليس "ني‌ريز"  

فرمانده انتظامی "ني‌ريز" گفت: با تلاش مأموران اين فرماندهي 45 کیلو و 500 گرم ترياك در بازرسي از يك سواري پژو پارس كشف شد.

سرهنگ عظيم‌اله كرمي بيان كرد: شب گذشته مأموران انتظامي "ني‌ريز" حين گشت‌زني در محور "كرمان-شيراز" به يك سواري پژو پارس مشكوك و دستور ايست را صادر كردند.

وي با بيان اينكه راننده بدون توجه به ايست پليس متواري شد، گفت: پس از طي مسافتي تعقيب و گريز ماموران انتظامي با اقدامات فني و تخصصي موفق شدند سواري پژو را توقيف و راننده و 2 سرنشين آن را نيز دستگير كنند.

فرمانده انتظامی ني‌ريز با بيان اينكه در بازرسي از آن خودرو، 45 کیلو و 500 گرم ترياك كشف شد، تصريح كرد: مبارزه با سوداگران مرگ يكي از اولويت‌هاي اصلي اين فرماندهي است.

واژگوني وانت پيكان با يك كشته و 3 مجروح

رئيس پليس راه شمالي استان گفت: در پي واژگوني خودرو وانت پيكان در محور مواصلاتي "نورآباد"، راننده فوت و 3 سرنشين ديگر نيز مجروح و راهي بيمارستان شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقاني  اظهار داشت: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يك فقره تصادف منجر به فوت در محور مواصلاتي "نورآباد"، بلافاصله ماموران انتظامي به همراه عوامل امدادي به محل مورد نظر اعزام شدند.

وي عنوان داشت: در بررسي صورت گرفته مشخص شد يك دستگاه وانت پيكان حامل 4 سرنشين به دليل تخطي از سرعت مطمئنه از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئيس پليس راه شمالي استان با بيان اينكه در اين حادثه راننده در دم فوت و 3 سرنشين ديگر مجروح و راهي بيمارستان شدند، گفت: به رانندگان توصيه مي‌كنيم در هنگام رانندگي از عجله و شتاب بي مورد پرهيز کرده و از رانندگي با حالت خستگي و خواب آلودگي نيز جداً خودداري كنند.

5 خودرو و موتورسيكلت مسروقه در "زرقان" كشف شد

فرمانده انتظامی "زرقان" از کشف 5 دستگاه وسايط نقليه مسروقه سرقتی طي 10 روز گذشته در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ بیژن بارسالاری  بيان داشت: در راستای برخورد با سارقان و كشف اموال مسروقه، ماموران انتظامي زرقان با تلاش شبانه روزی حين گشت‌زنی ویژه در سطح حوزه استحفاظی، طي 10 روز گذشته موفق به کشف 4 خودرو پرايد و یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه شدند.

وي با بيان اينكه در اين خصوص يك نفر سارق نيز دستگير شد، افزود: در بررسي و استعلام از سامانه پليس آگاهي مشخص هر 5 دستگاه وسايط نقليه سابقه سرقت از شهرستان شيراز دارد.

سرهنگ "بارسالاری" با بيان اينكه اموال مسروقه تحويل مالكان و سارق نيز روانه دادسرا شد، تصريح كرد: شهروندان با توجه به هشدارهاي پليس مي‌توانند از وقوع بسياري از جرايم به‌ ويژه سرقت جلوگيري كنند.

توقیف 5 دستگاه اتوبوس حامل سوخت قاچاق در "لارستان" 

فرمانده انتظامی "لارستان" گفت: در اجرای طرح مقابله با قاچاق، 5 دستگاه اتوبوس مسافربری حامل 14 هزار و 150 لیتر گازوئيل قاچاق توقيف شد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی  اظهار داشت: در راستاي مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمايه‌هاي ملي، طرح برخورد با خودروهاي سوخت‌كش طي 48 ساعت گذشته در اين شهرستان اجرا شد.

وی افزود: ماموران انتظامی در اجرای این طرح با کنترل محورهای اصلی و فرعی شهرستان موفق به توقیف 5 دستگاه اتوبوس مسافربری حامل 14 هزار و 150 لیتر گازوئیل قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی لارستان با اشاره به اینکه در اين خصوص 5 نفر دستگير و براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: شهروندان مي‌توانند با گزارش هرگونه مورد مشكوك به پليس، خادمان خود را در ارتقاء امنیت فردی و اجتماعی یاری کنند.

‌‎سنگ‌هاي كروميت قاچاق به مقصد نرسيد

فرمانده انتظامي "بختگان" از توقيف 2 دستگاه كاميون حامل 59 تن سنگ كروميت قاچاق به ارزش 5 ميليارد ريال در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد رحمانی  بيان كرد: ماموران انتظامي پاسگاه‌هاي "روشنكوه و تنگ حنا" اين شهرستان هنگام كنترل خودروهاي عبوري، در يك عمليات به 2 دستگاه كاميون حامل بار مشكوك و آنها را براي بررسي بيشتر متوقف كردند.

وي ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسي از اين كاميون‌ها، در مجموع 59 تن سنگ كروميت قاچاق و فاقد مجوز حمل كه رانندگان قصد انتقال آن را به استان هرمزگان داشتند كشف كنند.

فرمانده انتظامي "بختگان" با بيان اينكه در اين راستا رانندگان به مرجع قضائي معرفي شدند، افزود: کارشناسان ارزش سنگ‌هاي قاچاق مكشوفه را 5 ميليارد ريال برآورد کرده‌اند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۶۸۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما